  • 1. Data: 2007-05-01 04:39:15
    Temat: Co z tym zrobic?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Na allegro kupilem pewna maszyne. Nie powiem, cena bardzo atrakcyjna.
    Zamiast niej dostalem blaszany MODEL maszyny.
    Tu zdjecia: http://md3.pl/optimal.html
    Jak zakwalifikowac takie zdarzenie?
    Zglaszac na policje? Do prokuratora?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2007-05-01 06:06:19
    Temat: Re: Co z tym zrobic?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.05.2007 MarcinJM <m...@i...pl> napisał/a:
    > Na allegro kupilem pewna maszyne. Nie powiem, cena bardzo atrakcyjna.
    > Zamiast niej dostalem blaszany MODEL maszyny.
    > Tu zdjecia: http://md3.pl/optimal.html
    > Jak zakwalifikowac takie zdarzenie?

    Zależy co było w opisie aukcji.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-01 08:04:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Zależy co było w opisie aukcji.

    Calosc opisu, wycialem dane osobowe:
    "Mało używana maszyna do kopania dużych drzew z bryłą
    korzeniową,możliwość podłączenia do małej fadromy lub ciągnika, w bardzo
    dobrym stanie, dodatkowo nowe prowadnice łopat. negocjacja ceny Kontakt
    (...)"

    Kategoria: Allegro > Firma i Przemysl > Rolnictwo > Pozostale

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-05-01 08:06:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > Zależy co było w opisie aukcji.

    Znalazłem tę aukcję. Opis: "Mało używana maszyna do kopania dużych
    drzew z bryłą korzeniową,możliwość podłączenia do małej fadromy lub
    ciągnika, w bardzo dobrym stanie, dodatkowo nowe prowadnice łopat."

    Oszustwo jak nic.
    Aczkolwiek nabywca kupujący takie coś za 10,50 też mnie trochę
    zastanawia. Przecież sprzedajacy w skupie złomu dostałby więcej,
    więc na co liczył kupujący?

  • 5. Data: 2007-05-01 08:31:45
    Od: "seba" <s...@g...com>

    wiadomości news:f16sgr$peb$1@news.onet.pl...
    > Oszustwo jak nic.
    > Aczkolwiek nabywca kupujący takie coś za 10,50 też mnie trochę
    > zastanawia. Przecież sprzedajacy w skupie złomu dostałby więcej,
    > więc na co liczył kupujący?

    10,50 widnieje na aukcji.
    Reszta pewnie poszła 'pod stołem'.

  • 6. Data: 2007-05-01 08:53:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    seba napisał(a):
    > 10,50 widnieje na aukcji.
    > Reszta pewnie poszła 'pod stołem'.

    NIc nie poszlo pod stolem.
    Dalem kwote duzo wieksza, nie bylo kontrlicytujacych. Aukcje wygralem.
    Nie pytam o kwote, pytam o przyslanie mi zupelnie czegos innego niz
    wylicytowalem.
    Zalozmy, ze dostalem przyslowiowa cegle, bo taka wartosc ma dla mnie ta
    platanina polakierowanej blachy.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 7. Data: 2007-05-01 09:08:42
    Od: "Dawid" <d...@p...fm>

    > Zglaszac na policje? Do prokuratora?

    Ja kiedyś 6 lat temu , kupłem komórke na allegro, dostalem kartonik, a w
    nim sloczek z gazetami :p poszedłem na policje, za jakis 4 miesiące
    lisonosz kase mi przyniósł, ,.....straciłem jedynie koszty
    przesyłki.....Tak bym zrobił i tym razem, trzeba eliminować takich z
    allegro....naciągaczy

    pzdr.
    Dawid

  • 8. Data: 2007-05-01 09:10:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Calosc opisu, wycialem dane osobowe:

    Dziwne dość. Bardziej wygląda na kaleką próbę naprawienia własnego błędu
    (np. wystawienie bez ceny minimalnej) niż działanie z zamiarem oszustwa.
    Jedyne co zastanawia to dwie wcześniejsze aukcje tej samej maszyny z
    adnotacją, że zostały usunięte przez allegro.
    Zgłoś na policję podejrzenie próby popełnienia oszustwa. Allegro też
    powiadom. MZ łatwiej pójdzie wyjaśnianie tego wszystkiego, jak policja się
    w to zaangażuje, a podstawy aby podejrzewać oszustwo masz.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-05-01 09:14:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > NIc nie poszlo pod stolem.
    > Dalem kwote duzo wieksza, nie bylo kontrlicytujacych. Aukcje wygralem.

    Nie rozumiem. Jak to dałeś dużo większą?
    http://allegro.pl/item178463382_optimal_850_maszyna_
    do_kopania_drzew.html

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2007-05-01 09:14:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał

    > Nie pytam o kwote, pytam o przyslanie mi zupelnie czegos innego niz
    > wylicytowalem.

    Zgłoś na policji lub prokuraturze przestępstwo oszustwa.
    To co ci przysłał w oczywisty sposób mocno różni się od tego
    co było przedmiotem transakcji. Nie ma mowy o pomyłce z jego strony.