  • 1. Data: 2007-04-30 18:29:50
    Temat: Wyrok II instancji - egzekwowanie wyroku a kasacja
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    Witam
    Mam takie pytanie: czy jesli od wyroku II instancji wnoszona jest kasacja to
    czy mozna egzekwowac taki wyrok? Innymi slowy - czy sedzia mozez wystawic
    taki wyrok jako prawomocny czy musi poczekac na skonczenie procedury
    kasacyjnej?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-04-30 19:03:02
    Od: stern <s...@0...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > czy mozna egzekwowac taki wyrok? Innymi slowy - czy sedzia mozez wystawic
    > taki wyrok jako prawomocny czy musi poczekac na skonczenie procedury

    wyrok jest prawomocny i wykonalny, chyba, że zostanie wstrzymana jego
    wykonalność na podstawie wniosku w kasacji.

  • 3. Data: 2007-05-01 07:12:28
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > wyrok jest prawomocny i wykonalny, chyba, że zostanie wstrzymana jego
    > wykonalność na podstawie wniosku w kasacji.

    To ja musze napisac taki wniosek? Chodzi o to ze procedura kasacyjna troche
    trwa a wyrok mozna wykonac po 2 tygodniach. W tej sprawie wyegzekwowanie
    wyroku oznacza bezpowrotne zniszczenie przedmiotu sporu i w sumie jakby
    kasacja byla nawet na moja korzysc to i tak nic mi to nie da ;-(

    Piotr

  • 4. Data: 2007-05-01 07:26:27
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 01 May 2007 09:12:28 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > wyegzekwowanie wyroku oznacza bezpowrotne zniszczenie przedmiotu sporu i
    > w sumie jakby kasacja byla nawet na moja korzysc to i tak nic mi to nie

    Nie Ty, lecz Twój adwokat, który będzie sporządzał kasację.
    Spiesz się z tym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com