  • 1. Data: 2004-07-12 18:30:31
    Temat: Co to jest wyrok nakazowy ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    jak w temacie

  • 2. Data: 2004-07-12 18:40:42
    Temat: Re: Co to jest wyrok nakazowy ?
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    łysy wrote:
    > jak w temacie

    Pod pierwszym z linków w googlu znajdziesz szczegółowe informacje.

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-07-12 19:33:58
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > jak w temacie

    jest to raczej nakaz zapłaty w postepowaniu nakazowym
    b.

  • 4. Data: 2004-07-12 19:34:03
    Od: Kasia<a...@w...pl>

    > jak w temacie

    wyrok nakazowy ?...a moze o nakaz zapłaty Ci chodzi...?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-07-12 19:39:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kasia wrote:
    > wyrok nakazowy ?...

    wyrok nakazowy

    > a moze o nakaz zapłaty Ci chodzi...?

    A niby dlaczego? Zaufajmy pytającemu, że wie o co pyta :)

    KG

  • 6. Data: 2004-07-12 19:47:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    bella wrote:
    > jest to raczej nakaz zapłaty w postepowaniu nakazowym

    Następny o wyroku nakazowym nie słyszał?
    Epidemia jakaś?

    KG

  • 7. Data: 2004-07-12 21:02:09
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    łysy wrote:
    > jak w temacie

    http://www.justitia.pl/article.php?sid=462

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 8. Data: 2004-07-12 21:04:47
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Mithos wrote:
    > http://www.justitia.pl/article.php?sid=462

    Eeeee... już to samo napisałem kilka godzin wcześniej...

    Pozdrawiam

    MSPANC

    Czarek Gorzeński

  • 9. Data: 2004-07-14 07:30:28
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    kam pisze:

    > Następny o wyroku nakazowym nie słyszał?
    > Epidemia jakaś?
    >
    > KG

    No bo mu chyba chodzi o to ze wyrok nie jest nakazowy a "w postepowaniu
    nakazowym"

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-07-14 07:38:50
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Wed, 14 Jul 2004 09:39:22 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > ależ jak najbardziej istnieje pojęcie "wyrok nakazowy"

    i to nawet lepiej brzmi niż poprzedni "wyrok orzekający nakaz karny"

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej