  • 1. Data: 2007-06-15 02:22:07
    Temat: Co to jest dobrowolne poddanie się karze i jak to działa?
    Od: Maksymilian Misiurski <x...@w...pl>

    DzienDobry.
    Co Proponujecie. Jechalem na rowerze, zarzucono mi przestepstwo.

    Co to jest wogole dobrowolne poddanie się karze i czy uprawnia do
    wyjasnienia sytuacji?
    Na komendzie powiedzieli mi ze jezeli poddam się karze dobrowolnie to
    sprawa odbędzie się zaocznie i nie bede mogl sie usprawiedliwic. To
    prawda?
    Ponadto funcjonariusz powiedział że jedyną możliwościa zebym mógł
    opisac zdarzenie jest skierowanie sprawy do sądu a nie dobrowolne
    poddanie się karze , - mowił prawdę czy kłamał.

    Btw. Sytuacja jest nie typowa :) bo na rowerze jezdzilem po raz pierwszy
    od praktycznie 20 lat ;).

    Prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2007-06-15 05:09:48
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 04:22:07 +0200, Maksymilian Misiurski napisał(a):

    > Co to jest wogole dobrowolne poddanie się karze i czy uprawnia do
    > wyjasnienia sytuacji?

    1. Przyznajesz się do winy
    2. Mówisz, ze prosisz o wyznaczenie kary 2 lata pozbawienia wolności w
    zawieszeniu na 3 lata okresu próby.
    3. Prokurator zgadza się.
    4. Prokurator wysyła informacyjnie akta do sądu, sąd zatwierdza, sprawa
    zamknięta.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2007-06-15 05:15:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maksymilian Misiurski pisze:

    > Co Proponujecie. Jechalem na rowerze, zarzucono mi przestepstwo.

    A czy stan faktyczny jest pełny?

    Jesli tak to idź im powiedz że jeżdżenie na riwerze nie jest przestępstwem.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-06-15 10:40:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A czy stan faktyczny jest pełny?
    >
    > Jesli tak to idź im powiedz że jeżdżenie na riwerze nie jest przestępstwem.

    dobre :)

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 5. Data: 2007-06-15 15:18:04
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    > A czy stan faktyczny jest pełny?
    >
    > Jesli tak to idź im powiedz że jeżdżenie na riwerze nie jest
    przestępstwem.

    A jak on np. te 20 lat "siedział" i rower posłużył mu do ucieczki to też? ;)

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2007-06-15 18:09:04
    Temat: Re: Co to jest dobrowolne poddanie siÄ? karze i jak to dziaĹ?a?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maksymilian Misiurski" <x...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.06.15.02.21.37.155984@wp.pl...

    > Co to jest wogole dobrowolne poddanie się karze i czy uprawnia do
    > wyjasnienia sytuacji?

    Ty się przyznajesz, a prokurator uzgadnia karę. Ale tu nie ma miejsca do
    wyjaśniania. Prokurator proponuje jakąś tam karę. Ty się zgadzasz, albo
    nie. Sąd to zatwierdzona (zazwyczaj, bo teoretycznie może nie zatwierdzić,
    choć po latach tej procedury wypracowano standardy i prokurator proponuje
    taką karę, jaką sąd zatwierdzi) i po sprawie.

    > Na komendzie powiedzieli mi ze jeżeli poddam się karze dobrowolnie to
    > sprawa odbędzie się zaocznie i nie bede mogl sie usprawiedliwic. To
    > prawda?

    Tak.

    > Ponadto funcjonariusz powiedział że jedyną możliwościa zebym mógł
    > opisac zdarzenie jest skierowanie sprawy do sądu a nie dobrowolne
    > poddanie się karze , - mowił prawdę czy kłamał.

    Mówił prawdę. Tylko pomyśl, co Ci da prawo do wyjaśnienia.

    > Btw. Sytuacja jest nie typowa :) bo na rowerze jezdzilem po raz pierwszy
    > od praktycznie 20 lat ;).

    I z tego powodu uznali, że popełniłeś przestępstwo?