  • 1. Data: 2007-06-14 21:01:33
    Temat: Informacja o wyroku
    Od: "Patrycja" <P...@i...eu>

    Czy mozna sie dowiedziec jaki zapadl wyrok na rozprawie?Np. dzisiaj jest
    rozprawa a ja dzwonie jutro do sadu z zapytaniem jaki zapadl wyrok w
    sprawiez sygnatura xxxxxxx czy mi odpowiedza?Jezeli nie telefonicznie to
    moze osobiscie udziela informacji ? Dodam ze jestem osoba ktora zglosila to
    przestepstwo.

  • 2. Data: 2007-06-14 21:06:00
    Temat: Re: Informacja o wyroku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Patrycja pisze:

> [...]
    > sprawiez sygnatura xxxxxxx czy mi odpowiedza?Jezeli nie telefonicznie
    > to moze osobiscie udziela informacji ? Dodam ze jestem osoba ktora

    Sprawdź to jutro doświadczalnie :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-14 21:09:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Patrycja napisał(a):
    > Czy mozna sie dowiedziec jaki zapadl wyrok na rozprawie?Np. dzisiaj jest
    > rozprawa a ja dzwonie jutro do sadu z zapytaniem jaki zapadl wyrok w
    > sprawiez sygnatura xxxxxxx czy mi odpowiedza?

    albo tak, albo nie :)

    > Jezeli nie telefonicznie
    > to moze osobiscie udziela informacji ? Dodam ze jestem osoba ktora
    > zglosila to przestepstwo.

    jeśli nie byłaś stroną czy choćby pokrzywdzoną to wątpię, nawet osobiście
    bez wniosku na piśmie który utknie na dłużej pewnie się nie obejdzie

    KG

  • 4. Data: 2007-06-15 06:32:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > albo tak, albo nie :)

    > jeśli nie byłaś stroną czy choćby pokrzywdzoną to wątpię, nawet osobiście
    > bez wniosku na piśmie który utknie na dłużej pewnie się nie obejdzie

    gupoty gadacie, jak znasz sygnature to nie sp otkalem sie zeby sad nie podal
    Ci rozstrzygniecia. Nie mowie o tym, ze wyroki sa wywieszane normalnie na
    tablicy ogloszen w budynku sadu.

    Icek

  • 5. Data: 2007-06-15 06:39:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > gupoty gadacie, jak znasz sygnature to nie sp otkalem sie zeby sad nie podal
    > Ci rozstrzygniecia. Nie mowie o tym, ze wyroki sa wywieszane normalnie na
    > tablicy ogloszen w budynku sadu.

    A gdzie mieszkasz?
    Zastanawia mnie w szczególności to wywieszenie wyroków na tablicy
    ogłoszeń :) ? A nie są przypadkiem też publikowane w prasie?

  • 6. Data: 2007-06-15 07:02:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A gdzie mieszkasz?
    > Zastanawia mnie w szczególności to wywieszenie wyroków na tablicy
    > ogłoszeń :) ? A nie są przypadkiem też publikowane w prasie?

    we WRO. Sad gospodarczy na placu powst. slaskich, to samo w sadzie na
    sadowej 2

    Icek

  • 7. Data: 2007-06-15 12:55:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > we WRO. Sad gospodarczy na placu powst. slaskich, to samo w sadzie na
    > sadowej 2

    To się nadaje do prasy :)

  • 8. Data: 2007-06-17 19:14:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To się nadaje do prasy :)

    a kto powiedzial, ze wyroki maja byc utajnione. Jak chcesz to na kazda
    rozprawe mozesz sobie wejsc jako publicznosc i poogladac co tylko chcesz

    to samo z wyrokami, to chyba dobrze, ze to sa publicznie dostepne dane kto z
    kim przegral albo wygral.

    Icek

  • 9. Data: 2007-06-17 21:17:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Icek pisze:

    > a kto powiedzial, ze wyroki maja byc utajnione.

    A kto powiedział że mają być ogłaszane na tablicach ogłoszeń ??

    > to samo z wyrokami, to chyba dobrze, ze to sa publicznie dostepne dane kto z
    > kim przegral albo wygral.

    Wątpię w tę publiczną dostępność. Bo niby na jakiej podstawie.
    Można co najwyżej wejść na jawną rozprawę i posłuchać wyroku, ale potem
    figa z makiem.

    Naprawdę chciałbyś by gdzieś powiesili - nawet w sądzie - powiedzmy twój
    wyrok rozwodowy orzeczony z twojej winy, wyrok zasądzający od ciebie na
    rzec z kogoś tam jakiś tam dług, itd ...