  • 1. Data: 2004-05-04 14:12:16
    Temat: Co sadzicie?
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam. Ostatnio zaistnial u mnie taki problem: Przegladalem sobie allegro,
    jeden allegrowicz sprzedawal telefon, napisal w opisie (przez przypadek), ze
    daje gwarancje na pudelko i instrukcje:). Zwrocilem mu uwage w mailu, ze na
    to nie mozna dac gwarancji:). On odpisal mnie dosyc ostro, ja mu odpisalem
    ponownie o co mi chodzilo. Po pewnym czasie on napisal mi juz bardzo
    nieladnego maila, z wyzwyskami itp, ja mu odpowiedzialem tym samym, a teraz
    on sie poczul urazony i mnie straszy ustawa 145 ust.3 KCpd, i pisze, ze chce
    mnie pozwac, gdize tu sens? Gosc pierwszy mnie wyzywa, nie mogac zniesc slow
    krytyki, a pozniej taki postulat? On pierwszy uzyl przeklenst w moim
    kierunku.

  • 2. Data: 2004-05-04 15:03:30
    Temat: Re: Co sadzicie?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Roki wrote:

> [...]
    > nieladnego maila, z wyzwyskami itp, ja mu odpowiedzialem tym samym, a teraz
    > on sie poczul urazony i mnie straszy ustawa 145 ust.3 KCpd,

    czym???

    KG

  • 3. Data: 2004-05-04 16:01:25
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    W kodeksie cywilnym art 145 odpowiada za cos zupelnie innego mam wrazenie,
    ze koles blefuje.....

  • 4. Data: 2004-05-04 16:11:55
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Roki napisał/a:
    >W kodeksie cywilnym art 145 odpowiada za cos zupelnie innego mam wrazenie,
    >ze koles blefuje.....
    Art. 145. § 1. Jeżeli nieruchomość nie ma odpowiedniego dostępu do drogi
    publicznej lub do należących do tej nieruchomości budynków
    gospodarskich, właściciel może żądać od właścicieli gruntów sąsiednich
    ustanowienia za wynagrodzeniem potrzebnej służebności drogowej (droga
    konieczna).

    § 2. Przeprowadzenie drogi koniecznej nastąpi z uwzględnieniem potrzeb
    nieruchomości nie mającej dostępu do drogi publicznej oraz z
    najmniejszym obciążeniem gruntów, przez które droga ma prowadzić. Jeżeli
    potrzeba ustanowienia drogi jest następstwem sprzedaży gruntu lub innej
    czynności prawnej, a między interesowanymi nie dojdzie do porozumienia,
    sąd zarządzi, o ile to jest możliwe, przeprowadzenie drogi przez grunty,
    które były przedmiotem tej czynności prawnej.

    § 3. Przeprowadzenie drogi koniecznej powinno uwzględniać interes
    społeczno-gospodarczy.

    Wyślij mu to i powiedz, żeby się douczył.:-)))

  • 5. Data: 2004-05-04 16:31:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał(a)
    w news'ie: news:c78bbo$n93$1@news.onet.pl

    > czym???

    ustawą 145 ust. 3 KCpd ;)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) poszkodowany został odwieziony do szpitala celem