eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług › Re: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
  • Data: 2008-10-29 17:48:47
    Temat: Re: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
    Od: Mecenas <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marek pisze:
    > Witam
    >
    > sytuacja jak w tytule, facet bezczelnie mnie kręci i ma w d..
    > kwota ok3tys
    > data wystawienia faktury styczeń2008
    >
    > Posiadam :
    > podpisaną fakturę
    > protokół przekazania towaru
    > poszło wezwanie w lipcu, posiadam :
    > potwierdzenie odbioru listu poleconego przez właściciela (wezwania do
    > zapłaty - na aviso nie ma informacji ,ze jest to wezwanie)
    > dowód nadania listu - wpis w PKN (Pocztowej Książce Nadawczej) z adnotacją
    > "wezw"
> [...]
    Studia prawo - 5 lat
    aplikacja - 3 lata
    stress, egzaminy, wpis itp. - 5 lat życia
    Razem: 13 lat
    Czyli krótka droga do odpowiedzi na Twoje pytanie.

    To pół żartem, a poważnie to:
    1. czy prowadzisz działalność gospodarczą?
    2. jeżeli tak to sąd gospodarczy i dokumenty Twoje i faceta. (np. wpis
    do ewidencji, KRS itp.)
    3. Pozew na formularzu,
    4. wezwanie do zapłaty z potwierdzeniem odbioru.
    5. opłata sądowa.

    Jeżeli nie jesteście przedsiębiorcami to:
    1.pozew na formularzu do sądu grodzkiego.
    2.odpis faktury i ewentualnie umowa, czy zlecenia,
    3.wezwanie do zapłaty z potwierdzeniem
    4. opłata sądowa.

    I to by było na tyle.

    Pozdrawiam