eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług › Re: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
  • Data: 2008-10-29 22:30:51
    Temat: Re: Co robić gdy firma firmie zalega 3tys ? Proszę o krótką instrukcję obsług
    Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    temat wrzuciłem również na pl.biznes
    i tam gość odradza mi przeciągać sprawy przez sąd ponieważ strace czas i
    pieniądze

    radzi skorzystać z usług zaprzyjaźnionego bandyty (uważam ,że za mała suma)
    lub
    zgłosić delikwenta do Krajowego Rejestru Dłużników lub Europejskiego
    Rejestru Dłużników www.erif.pl/spis

    Jakie jest prawdopodobieństwo ,ze sadownie uda mi sie zalatwic sprawe?