  • 11. Data: 2005-10-12 22:00:52
    Temat: Re: Co oznacza słowo "psychol"?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GT" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5af6.00000149.434cb4af@newsgate.onet.pl...

    > "Psychol", nie oznacza "osoby chorej psychicznie"... i tego rodzaju
    > naciąganie prawa dla próby zaatakowania Prezydenta Lecha Wałęsy jest
    po
    > prostu niesmaczne...

    Z całą pewnością masz rację, z tym że zupełnie nie mogę pojąć czemu
    postanowiłeś nas wszystkich w ten sposób o tej oczywistej prawdzie
    poinformować. A co do obrony Prezydenta Wałęsy, to nie jest to
    pierwszy raz, gdy ktoś musi tłumaczyć co Pan Prezydent chciał
    powiedzieć, gdy powiedział to, co powiedział.

  • 12. Data: 2005-10-14 12:12:36
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Kaja wrote:
    > KogoĹ? gĹ?upkowatego?
    A niby dlaczego? Jaki tu związek? Skoro GT twierdzi, że psychol nie
    oznacza "chorego psychicznie" - to niech wyjaśni, kogo oznacza. Moim
    zdaniem oznacza psychopatę, a więc chorego psychicznie.
    Fonon

  • 13. Data: 2005-10-14 15:04:34
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 14:12:36 +0200, *Piotr Fonon*
    <news:dio7bi$mq3$1@h1.uw.edu.pl> napisał(a):

    > A niby dlaczego? Jaki tu związek? Skoro GT twierdzi, że psychol nie
    > oznacza "chorego psychicznie" - to niech wyjaśni, kogo oznacza. Moim
    > zdaniem oznacza psychopatę, a więc chorego psychicznie.

    No to czekamy na wyjaśnienie.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2005-10-22 11:17:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > A co oznacza słowo "debil"?
    > :DD

    Debil jest terminem medycznym i oznacza pewien stopień upośledzenia
    umysłowego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam