  • 1. Data: 2005-10-12 04:24:55
    Temat: dalszy ciag nastapi
    Od: "mynews" <z...@s...ca>

    Czy wireless zabija

    Okolo 1 rok a ponad 6 miesiecy nasilone, zle samopoczucie,
    calkowite zaburzenie gospodarki wewnetrznej mojego organizmu
    Analizuje i czuje ze prowadzi mnie do chorob i zaburzen

    1. Zaburzenie snu
    2. Bole glowy
    3. Brak mozliwosci skupienia
    4. Pogorszenie wzroku
    5. Zmiana cisnienia krwi
    6. Zmeczenie nieadekwatne do wysilku
    7. Zmiany poziomu hormonow
    8. Echo w mieszkaniu i smog magnetyczny wokol mnie
    9.Kazda tkanka mojego organizmu wytwarza niezharmonizowane
    olbrzymie pole elektromagnetyczne zle wplywa na przemiane materii
    10. Organizm zmniejszyl wychwytywanie tlenu, powoduje zakwaszanie tkanek
    11. Cale cialo / skora /pokryta slona zraca wydzielina - pot
    12. Brak rownowagi biologicznej (homeostaza)
    Ryszard z Canady
    z...@s...ca

  • 2. Data: 2005-10-12 05:01:25
    Temat: Re: dalszy ciag nastapi
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mynews napisał(a):
    > Czy wireless zabija
    [ciach ...]

    Ja dodałbym jeszcze:
    13. brak równowagi psychicznej :)

    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-10-12 06:52:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 12 Oct 2005 04:24:55 GMT,
    mynews <z...@s...ca> screamed:
> [...]
    > 11. Cale cialo / skora /pokryta slona zraca wydzielina - pot
    > 12. Brak rownowagi biologicznej (homeostaza)

    Starzejesz się po prostu. Nie zrzucaj tego na wireless.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:51:17 user up 10762 days, 20:46, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It is much easier to apologize than to ask permission.

  • 4. Data: 2005-10-12 07:39:13
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja dodałbym jeszcze:
    > 13. brak równowagi psychicznej :)

    Albo kolega pomylil radio z radioterapia...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-12 19:42:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mynews" <z...@s...ca> napisał w wiadomości
    > Czy wireless zabija

    Z tego co wiem, to nie. Choć jak czytam takie posty, to zaczynam
    żałować, ze tego nie robi. :-)