  • 1. Data: 2006-03-11 20:11:10
    Temat: Co może oszust?
    Od: "Jacek Piechny" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Podałem moje dane osobowe (adres, imiona rodziców, pesel, nip i numer dowodu
    osobistego) osobie, co do której mam uzasadnione podejrzenia, że może chciec je
    wykorzystac do złych cełów (oszustwa).
    Czy znajomośc tych danych może ktoś wykorzystac przeciw mnie, zrobic coś w moim
    imieniu - wziąc kredyt, fakture przelewową itp...?

    Co robic teraz?

    Proszę o pomoc
    Jacek

  • 2. Data: 2006-03-12 13:50:03
    Temat: Re: Co może oszust?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek Piechny [###p...@p...onet.pl.###] napisał:

    > Co robić teraz?

    Czekać i być czujnym. Teoretycznie do dokonania jakiejkolwiek
    czynności prawnej Twoje dane nie wystarczą. Tak więc konieczne jest
    współdziałanie osoby, która tej czynności dokonuje. Ale w sumie łatwo
    dowieść fałszerstwa na podstawie badań grafologicznych.

  • 3. Data: 2006-03-12 13:56:46
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > współdziałanie osoby, która tej czynności dokonuje. Ale w sumie łatwo
    > dowieść fałszerstwa na podstawie badań grafologicznych.

    Taaa ... dostanie wyrok w trybie uproszczonym, wniesie sprzeciw i bedzie
    musiał udowodnic ze nie jest wielbłądem.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-03-13 11:31:23
    Od: maho <m...@N...net>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > współdziałanie osoby, która tej czynności dokonuje. Ale w sumie łatwo
    > dowieść fałszerstwa na podstawie badań grafologicznych.

    Na podstawie tych danych (lub lekko uzupełnionych o coś dodatkowego)
    dałoby się zmienić hasło dostępu w infoliniach większości banków.

    pozdrav

    maHo