  • Data: 2010-02-03 20:32:30
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci news:VSkan.194032$cU2.15878@newsfe22.ams2 pmlb

    > Dlaczego to nie ma zastosowania w przypadku 100 osob?
    Ma, tylko do kazdego indywidualnie - czyli kazdy musi sam walczyc o swoje.
    Ale pracownicy moga sie zrzeszac zgodnie z z prawem i swoboda organizowania.
    Oznacza to m.in. mozliwosc zakladania organizacji pracowniczych (zwiazków
    zawodowych) i wówczas uprawnienia znacznie sie rozszerzaja, obejmujac takze
    rózne formy strajku. Co znaczy dla pracodawcy strajk tlumaczyc chyba nie
    trzeba?

    > Dlaczego od roku nic nie zrobiono z pracodwaca ktory zalegal 5 miesicy z
    > wynagrodzeniem i pzoowlono mu wywiez caly majatek firmy? O to mi chodzi!
    Widocznie pracownicy byli slabi.

    > Dlaczego zaden uzad tym sie nie zaja - za duzo ludzi pracowalo-?
    Urzedy rzadko dzialaja same z siebie.

    --
    Jotte