  • Data: 2010-02-04 00:19:52
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:hkcnlb$jnj$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomosci news:bflan.194036$cU2.193332@newsfe22.ams2 pmlb

    > Co najmniej sluszne miano skurwiela, oszusta i szmaty.
    > Ale tym sie takie gnoje nie przejmuja.
    > Niemniej holocie instruktarzy sie nie udziela.

    Nie rozumiem dlaczego mnie obrazasz i wyzywasz od holoty?
    Moje pytanie mialo zwiazek z tym c dzieje sie dzis w ZNTK Poznan. Niby takie
    piekne prawo w Polsce a jednak...
    Moim zdaniem nie placenie za prace to najwikesze swinstwo jakie moze byc.
    A moj przyklad chcialem wylcznie uzyskac informacje dlaczego ludzie ktorzy
    maja w dupie placenie za prace chodza na wolnosci i jeszcze sie z tego
    smieja.