  • 21. Data: 2016-05-24 09:42:39
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jeżeli jest ryzyko, że przyjdzie do Ciebie komornik, to jednak wysłałbym nadawcy
    takiego maila pismo (polecone), dla ewentualnych przyszłych celów dowodowych.
    Admin to admin, np. jakiś janusz po licencjacie.

  • 22. Data: 2016-05-24 09:43:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-24 o 09:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > dla ewentualnych przyszłych celów dowodowych.

    To nie będzie dowód na nic.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-05-24 10:26:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 23:06:20 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
    też mają nagle czynności windykacyjne zaniechać?

    > Czyli _twoim zdaniem_ jak im klient podał błędny adres email to mogą
    > mieć w dupie u afro-amerykanina "narzekania" nie klienta?
    Oni nie wiedzą że błędny.
    Ich klient podał im adres email na który zapewne chciał/ zgodził się żeby
    przychodziły faktury czy ew. inna korespondencja.
    I jeśli oni na ten adres wysyłają to z ich strony ok.
    Może być sytuacja że klient podał im adres email a w wyniku pomyłki ich pracownika
    np. do systemu wpisano twój.
    Zapewne po informacji od Ciebie zweryfikowali co tam mają w papierach z tym co jest w
    systemie.
    Skoro ja podam Twój adres email gazowni to jeśli faktura przyjdzie do Ciebie to wina
    gazowni czy moja?

  • 24. Data: 2016-05-24 10:38:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    co jest w systemie.
    Skoro ja podam Twój adres email gazowni to jeśli faktura przyjdzie do Ciebie
    ---
    Gazowni, miała sobie sprawdzić adres jak chce z niego korzystać. Ty nie masz
    nic do rzeczy bo to gazownia wysyła emaile i za to odpowiada. Mogłeś ją
    wprowadzić w błąd itp itd, ale to inna sprawa.

  • 25. Data: 2016-05-24 15:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zapewne po informacji od Ciebie zweryfikowali co tam mają w papierach
    > z tym co jest w systemie. Skoro ja podam Twój adres email gazowni to
    > jeśli faktura przyjdzie do Ciebie to wina gazowni czy moja?

    Typowe podejscie krycia dupy.
    Przeciez juz wiedza, ze cos jest nie tak bo im A. Filip powiedział.
    wiec jak juz sprawdzili papeiry, to trzeba sie z klientem skontaktowac a
    nie uwazac, ze jest ok, bo dobrze z papierków spisalismy...

  • 26. Data: 2016-05-24 15:02:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-24 o 15:00, Budzik pisze:
> [...]
    > wiec jak juz sprawdzili papeiry, to trzeba sie z klientem skontaktowac a
    > nie uwazac, ze jest ok, bo dobrze z papierków spisalismy...

    Skąd wiesz, że się nie skontaktowali? Może list wysłali? A do tego czasu
    maile ślą, tam gdzie klient kazał. Może to wspólna skrzynka? Niedawno w
    jakiejś dyskusji znalazło się wielu, co to twierdzili, że normą jest
    używanie jednego maila przez całe rzesze ludzi. Teraz jakoś siedzą cicho :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-05-24 15:03:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 15:00:42 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Typowe podejscie krycia dupy.
    > Przeciez juz wiedza, ze cos jest nie tak bo im A. Filip powiedział.
    > wiec jak juz sprawdzili papeiry, to trzeba sie z klientem skontaktowac
    meilowo;)

  • 28. Data: 2016-05-24 15:06:58
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > Niedawno w jakiejś dyskusji znalazło się wielu, co to twierdzili, że
    > normą jest używanie jednego maila przez całe rzesze ludzi. Teraz jakoś

    A normą jest także że ludzie razem używający jednego adresu email
    nawzajem sobie świnie podkładają? :-)

    --
    A. Filip
    Póki nie widzisz wody, nie zdejmuj buta. (Przysłowie ormiańskie)

  • 29. Data: 2016-05-24 15:08:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 15:00:42 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Typowe podejscie krycia dupy.
    Ja od kilkunastu już miesięcy regularnie na swój adres email otrzymuje najpierw
    fakture a potem wezwanie do zapłaty z cyfrowego polsatu
    Ktoś(gościu z całkiem innej części Polski) im widocznie błędnie adres podał albo źle
    wpisali. Wychodzi na to że gościu płaci każda fakture z opóźnieniem stąd ja te
    wezwania miesiąc w miesiąc dostaje.
    Ja na te meile nie reaguje więc pewnie będą tak przychodzić do końca kontraktu.

  • 30. Data: 2016-05-24 15:12:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-24 o 15:06, A. Filip pisze:

    > A normą jest także że ludzie razem używający jednego adresu email
    > nawzajem sobie świnie podkładają? :-)

    A skąd mam wiedzieć. Być może tak, w końcu pieklenie się na pół
    internetu za jakiś nie zawiniony przez firmę mail też nie jest do końca
    normalne ;)

    Poza tym chodzi o dość klarowną zasadę - klient podał maila, to klient
    (a nie ktoś obcy) może go odwołać.

    --
    Liwiusz