  • 91. Data: 2016-05-31 15:06:27
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    50 / 8 = 6-7 świadków na termin (i do tego odbierają prawidłowo zaadresowane, w
    terminie doręczone i nie zgubione przez PP wezwania, nie są nagle lub obłożnie chorzy
    i stawiają się w sądzie jak jeden mąż), fiu, fiu, chyba nie w PRL-bis??
    No podaj nazwisko tego bohatera przeciwstawiającego się zaleceniom prezesów i
    przewodniczących wydziałów, Ziobro go odznaczy :-))

    IMHO Sci-Fi

    -----

  • 92. Data: 2016-05-31 15:17:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-31 o 15:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > No podaj nazwisko tego bohatera przeciwstawiającego się zaleceniom prezesów i
    przewodniczących wydziałów, Ziobro go odznaczy :-))

    Jakoś mnie to nie dziwi, że tego nie ogarniasz...

    --
    Liwiusz