    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co dzieje się na granicy
    Date: Thu, 14 Oct 2021 16:16:30 +0200

    dyskusyjnych:616825a5$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.10.2021 o 14:07, J.F. pisze:

    >Polski na pewno. nie wiem, jaki jest status tej osoby na Białorusi.
    >Ma
    >ich wizę zapewne.

    ale opuszczanie Bialorusi bez kontroli granicznej jest pewnie
    zakazane.

    No i co tam wpisal we wniosku wizowym?
    Turystyka? Oklamal wladze.

    osku-o-nadanie-statusu-uchodzcy/w-jaki-sposob-zlozyc
    -wniosek-o-nadanie-statusu-uchodzcy/

    >A przebywała?

    Proponowales zamkniecie w areszcie.

    >Widzę. Ale cytujesz to bezsensownie, bo ci ludzie w ośrodkach nie
    >przebywają.

    to przeczytaj pkt 2.

    Widac trzeba zawrocic przed dotarciem do placowki :-)

    >Każda z tych osób może złożyć wniosek w placówce dyplomatycznej w
    >swoim
    >kraju.

    Zostala w Afganistanie jeszcze jakas nasza placowka?

    No ale powiedzmy, ze zostala - kto bedzie szybszy - nasze wladze, czy
    talibowie?

    >Może również uciec przez granicę państwa, w którym jest zagrożona
    >(a nie dowolną na świecie) i tam złożyć wniosek.

    Pakistan blisko.
    Ale ... wniosek zlozy, a my powiemy "to problem Lukaszenki, co z nimi
    zrobic".

    >Trudno powiedzieć, ale podobno się po prostu zapchali, bo nie mają co
    >tymi turystami zrobić.

    I dlatego to Irak wstrzymal loty ...

    rzymal-loty-na-bialorus
    > :-)
    ,Irak-zawiesza-loty-do-Minska-KE-moze-to-poprawic-sy
    tuacje-na-granicy-Litwy-i-Bialorusi

    >Bez wątpienia masz rację, tym nie mniej oni nie chcą na Białoruś.

    Skoro wczesniej chcieli, to i teraz dojada. i dalej do Niemiec.
    Chyba, ze faktycznie Bialorus ich nie wpusci ... ile to kosztowalo ?

    >Nie mam zielonego pojęcia. Generalnie większość krajów ma
    >ograniczenia w
    >wizach, czyli musisz mieć poco do niego jechać

    Turystyka.
    I to nawet prawda, bo w planach jeszcze Polska, Niemcy, moze Holandia
    :-)

    >i środki na powrót,

    Jakies tam pieniadze maja, skoro ich stac na samolot, na oplaty
    wizowe.

    J.