  • Data: 2021-10-15 16:02:13
    Temat: Re: Co dzieje się na granicy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.10.2021 o 15:04, J.F pisze:
    > No nie jest. Wiec jak na Bialorusi jest to nie wiemy ... a jak jest u
    > nas?

    U nas ścigamy przekroczenie w dowolną stronę. Pytanie, co to jest
    przekroczenie?

    > A po co. Ale istotnie - moze tak zapisali, ze tylko wkroczenie na
    > terytorium kraju bez kontroli jest zabronione, a opuszczanie nie.

    > O, a podasz podstawe prawną?
    > Co znowu za "my" ? SG, minister z premierem ?

    Noż było tu wiele razy podnoszone i nawet krytykowane, ze to niezgodne z
    konwencją. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z
    dnia 13 marca 2020 r. w sprawie czasowego zawieszenia lub ograniczenia
    ruchu granicznego na określonych przejściach granicznych. W sierpniu
    zmieniono jego treść i ma to krytyczne znaczenie, bo wprowadza właśnie
    prawo do "pouczania", a na "sejm.gov.pl nie ma tekstu jednolitego.

    > Albo kolega kiedys, przed 2004, zasnal w pociagu i obudzil sie w
    > Goerlitz. I tez tam jakos wielkiej sprawy nie robili ... w koncu to
    > ich wina, ze sie nie starali w czasie odprawy, to po co to ujawniac
    > :-)

    No my też właśnie w tym duchu ich zawracamy.

    --
    Robert Tomasik