  • 1. Data: 2003-01-21 18:10:45
    Temat: Claus Roxin i jego koncepcja czynu
    Od: w...@p...onet.pl

    Pytanie z dogmatyki.

    Spotkałem się z terminem "czynu jako wyrazu osobowości człowieka"
    (prawo karne).
    Twórcą tego/tej ujęcia/koncepcji czynu jest (podobno) prof. Claus Roxin
    (http://www.claus-roxin.de).

    Szukanie w sieci (wyszukiwarki prawnicze, uni. w Monachium etc.
    już przerobiłem - szkoda czasu).

    Nie muszę chyba dodawać, że nie znalazłem niczego na ten temat w mojej
    bibliotece. Nawet gdybym znalazł, to wszystkie publikacje są w języku niemieckim,
    od którego zdecydowanie wolę angielski. Mógłbym sprowadzić coś z Niemiec i rzeźbić
    w tekście... gdybym miał czas. Niestety nie mam.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Bartosz Witwicki
    ---

    ***************r-e-k-l-a-m-a**************

    Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
    mBIZNES - konto dla firm
    http://epieniadze.onet.pl/mbiznes

  • 2. Data: 2003-01-22 17:26:10
    Temat: Re: Claus Roxin i jego koncepcja czynu
    Od: Jubei <j...@f...pl>

    Nieobszerne, ale pewne informacje na temat tej koncepcji w:

    - A. Zoll, K. Buchała "Polskie prawo karne", Wyd. PWN 1997

    - T. Kaczmarek "Spory wokół pojęcia czynu i ich znaczenie dla
    systemowego objaśniania struktury przestępstwa"[w:] "Problemy
    odpowiedzialności kanej.Księga ku czci Profesora Kazimierza Buchały",
    Kraków 1994

    Jubei

  • 3. Data: 2003-01-23 00:46:35
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > systemowego objaśniania struktury przestępstwa"[w:] "Problemy
    > odpowiedzialności kanej.Księga ku czci Profesora Kazimierza Buchały",

    Wielkie dzięki! :-)

    Pozdrawiam,
    Bartosz Witwicki

    ---