  • 1. Data: 2003-01-21 17:10:52
    Temat: Domena
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    Na wstepie przepraszam za temat bo nie moglem nic innego wymyslic
    Jestem tu pierwszy raz "dzien dobry"

    Na temat prawa nie mam zielonego pojecia i dlatego musialem zasiegnac po
    pomoc na ta grupe
    Chce z kolega zarejestrowac domene internetowa i podzielic sie kosztami
    rejestracji po polowie. Domena bedzie rejestrowana na mojego kolege wiec
    bedzie to jego wlasnosc. Poszukuje jakiegos wzrou umowy o wlasnosc/wpolnote
    domeny. Chodzi mi o to ze w razie czego jak by kolega chcial zrobic mnie "w
    konia" to
    zawsze bede mial jakis papierek na swoja obrone i bede sie mogl domagac
    swego. Czy sa wogule takie umowy? Prosilbym o jakies linki, gotowe wzory.
    Z gory dziekuje

    Mongooes

  • 2. Data: 2003-01-21 21:07:11
    Temat: Re: Domena
    Od: "Grzegorz Waliszkiewicz" <g...@p...onet.pl>

    Po pierwsze domena nie będzie własnością Twojeo kolegi. Po druigie możecie
    spisać umowę dotyczącą danego przedwsięwzięcia i udziału w nim.