  • 1. Data: 2003-01-21 17:46:21
    Temat: Wczesniejsze zwrot prawa jazdy
    Od: "maro" <b...@g...pl>

    moze ktos sie orientuje czy istnieje mogliwosc zwrotu prawa jazdy przez sad
    po uplynieciu polowy kary tzn. gdybym skierowal odpowiedni wniosek o
    umozenie
    dalszej kary motywujac to dobrym sprawowaniem czy potrzeba prawka do
    kontynlowania pracy

    pzdr maro

  • 2. Data: 2003-01-21 18:45:31
    Temat: Re: Wczesniejsze zwrot prawa jazdy
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > umozenie
    > dalszej kary motywujac to dobrym sprawowaniem czy potrzeba prawka do

    Czesc!

    Istnieje taka mozliwosc, ale pod warunkiem, ze nie odebrano
    Ci prawa jazdy za jazdy w stanie nietrzezwosci.

    Zobacz artykul 84 Kodeksu Karnego.

    Mam nadzieje, ze Ci pomoglem. Pozdrawiam, Konrad.