  • 1. Data: 2003-01-21 16:48:19
    Temat: Jakie potrzebne dostosowania prawne do UE?
    Od: "Tanatos" <m...@l...pl>

    Czy ktoś się orientuję, czy i jakie zmiany w konstytucji RP należy
    wprowadzić w ramach procesu wchodzenia do UE? Ja coś słyszałem, że
    polskie prawo nie jest przystosowane do wyborów powszechnych do
    Parlamentu Europejskiego, ale brak mi wiedzy, żeby znaleźć inne. Może
    ktoś się interesował tą kwestią?

    pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2003-01-21 18:55:16
    Temat: Re: Jakie potrzebne dostosowania prawne do UE?
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > polskie prawo nie jest przystosowane do wyborów powszechnych do
    > Parlamentu Europejskiego, ale brak mi wiedzy, żeby znaleźć inne. Może

    Czesc!

    Hmm.. troche zmian chyba bedzie potrzebnych.

    Dodam jeszcze, ze prawdopodobnie trzeba bedzie
    uregulowac mozliwosc kandydowania obywateli
    unii w wyborach do polskiego samorzadu terytorialnego.

    Pozdrawiam, Konrad.