  • Data: 2019-01-13 14:02:10
    Temat: Re: Chiński szpieg z ABW
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:
> [...]
    88929,abw-polak-chinczyk-huawei-szpiegostwo.html

    > Ale że co?

    Nie pytaj się za co zwolnili, pytaj się po co zwolnili.
    Nawet jeśli okaże się _całkiem_ niewinny (w sensie procesu karnego)
    to bardzo mało prawdopodobne że wcześniej niż za minimum kilka miesięcy.

    Wiara ma w kompetencje ABW duża nie jest ale poniżej kilku miesięcy
    aresztu to _chyba_ nawet "ABW kompetentni" by nie spierdolili.
    W to że mogą kolejnego "podejrzanego" trzymać w areszcie latami bez
    formalnego aktu oskarżenia mogę łatwo uwierzyć. ABW potrafi!

    --
    A. Filip