  • 1. Data: 2004-03-29 18:54:27
    Temat: Chce kupić używanego MS Office'a
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    komputerową. Czy BSA może się przyczepić??
    --
    == gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2004-03-29 19:17:13
    Temat: Re: Chce kupić używanego MS Office'a
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    marcolphus napisał(a) Mon, 29 Mar 2004 20:54:27 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    > używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    > komputerową. Czy BSA może się przyczepić??

    Do MS office moga się z tego co pamiętam przyczepić bo w przeciwieństwie
    do Windowsa wersja OEM musi byc sprzedawana z kompletnym zestawem
    komputerowych, jak chcesz się upewnić to zadzwoń na infolinię MS.

  • 3. Data: 2004-03-29 19:23:04
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    marcolphus wrote:
    > Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    > używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    > komputerową. Czy BSA może się przyczepić??

    Nie wywołuj Arnolda z lasu :-)))

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-03-29 21:01:13
    Od: "Grizlli" <g...@i...pl>

    Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    komputerową. Czy BSA może się przyczepić??

    Legalnie mozna odkupic jedynie wersje boxowe, oem przypisany
    jest na stale do komputera i nie obowiozuje tu zasada tak
    jak w przypadku windowsa, odkupienia z jakas czescia komputera.
    Najtanszym sposobem na kupienie teraz Offica do komputera
    zakupionego wczesniej jest Works 7.0 Box + Office 2003 Upgrade ;-)
    wychodzi duzo taniej niz box i wszystko zgodnie z prawem.

  • 5. Data: 2004-03-29 21:24:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marcolphus wrote:
    > Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    > używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    > komputerową. Czy BSA może się przyczepić??

    Olej mikrosyfa - przejdź na Open Office (i może od razu linuxa).

    Ja się niedawno wreszcie 'przemogłem' i jestem zachwycony - pracuje się
    co najmniej tak samo łatwo, a się nie sypie co chwila.

    Aha - Open Office formaty Office 2000 powinien znać, poza tym ma parę
    innych przydatnych funkcji (np. eksport do formatu PDF).

    Wiem, że to może nieco nie na temat, ale to na prawdę dobre wyjście.

  • 6. Data: 2004-03-30 08:01:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik marcolphus napisał:
    > Czy kupując używanego MS Office'a 2000 na fakturę, mogę go legalnie
    > używać?? Zakładam, że będzie to wersja OEM razem z jakąś częścią
    > komputerową.

    Nawet bez żadnej części. Wystarczy, że masz oryginalną kopię programu.

    > Czy BSA może się przyczepić??

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-03-30 08:02:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik MariuszR napisał:
    > Do MS office moga się z tego co pamiętam przyczepić bo w przeciwieństwie
    > do Windowsa wersja OEM musi byc sprzedawana z kompletnym zestawem

    Tylko przez dystrybutora sprzętu. Klienta ta umowa nie obowiązuje.

    > komputerowych, jak chcesz się upewnić to zadzwoń na infolinię MS.

    po co ma się nasłuchać bzdur

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 8. Data: 2004-03-30 09:00:07
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Arek wrote:

    > Tylko przez dystrybutora sprzętu. Klienta ta umowa nie obowiązuje.

    > po co ma się nasłuchać bzdur

    Chyba już to sobie wyjaśnialiśmy.

    Słowa klucze:

    Swoboda umów
    Podanie warunków umowy przy instalacji
    kliknięcie "akceptuję"
    Oświadczenie woli
    Wiążące postanowienia umowy
    odpowiedzialność odszkodowawcza.

    EOT

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 9. Data: 2004-03-30 09:04:57
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Arek wrote:

    > Nawet bez żadnej części. Wystarczy, że masz oryginalną kopię programu.

    > Nie.

    Odsyłam do watków "oprogramowanie OEM z Allegro" oraz "legalne
    oprogramowanie w firmie" Tam toczyła się już dośc długa dyskusja odnosnie
    tego czy OEM musi być z częscią komputerową czy nie.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 10. Data: 2004-03-30 10:22:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > Swoboda umów
> [...]

    Jak sam zauważyłeś, gadaliśmy o tym i wyjaśniałem Ci dlaczego to
    wszystko co wyżej piszesz to wierutna bzdura.

    No i teraz dopiero może być EOT.

    pozdrawiam
    Arek

    --