  • 1. Data: 2003-02-24 19:44:45
    Temat: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

    Zwracam się z prośbą o pomoc do wszystkich którzy tylko mogą mnie a w
    zasadzie rodzicom mojej jedynej Żabeczki udzielić. Sprawa wygląda
    następująco. Rodzice Żabeczki sprowadzili się do miejscowości X w roku 1991.
    Tato dostał pracę w Spółdzielni dokładnie nie wiem jakiej no i wzięli kredyt
    na kupno domu kwota 200 000 000 w zastaw musieli zostawić hipotekę.
    Oprocentowanie kredytu wynosiło wtedy 55%. (patrząc na to dzisiaj
    samobójstwo)

    Jak większość osób nie radzili sobie ze spłatą nawet odsetek wiec
    prawdopodobnie w roku 1993 odsetki wykupił z banku Skarb Państwa: była to
    kwota wartości około 16 000 zł. I wszystko na ten temat ucichło. Żadnych
    powiadomień o narastających odsetkach po prostu nic na ten temat. Wiec tato
    spłacał tak jak to było tylko możliwe podstawę kredytu w banku. Jednak jak
    może sobie poradzić rodzina która nie ma żadnego źródła dochodu od kilku lat
    ze spłata kredytu. No nic udało im się przez ten okres wpłacić do banku
    około 40 000 PLN. Dzisiaj bank chce sprzedać dług w wysokości 28 000 zł
    firmie windykacyjnej. Ja chciałem wykupić ich dług a tu co?? Dowiadujemy się
    że owszem mogę spłacić za nich kredyt w banku ale zadłużenie w Skarbie
    Państwa urosło do 100 000 PLN!!!!!!!!!!!! wiec i tak nie można odzyskać
    hipoteki. Ja mogę jedynie pozwolić sobie na spłatę kwoty około 30 000 zł
    to wszystkie pieniądze jakie posiadam moje zabezpieczenie życiowe). Bardzo
    chciałbym im jakoś pomóc. Sprawa jest pilna ponieważ w piątek dług przejmuje
    firma windykacyjna. Jest to wszystko co posiadają dziesięć lat ciężkiej
    pracy żadnych przekrętów a państwo w ten sposób się im odpłaca. Jeżeli
    stracą ten dom to ja nie chcę być Polakiem to hańba nie dla nich tylko dla
    państwa że nie potrafi się zaopiekować swoimi obywatelami. Na koniec proszę
    wszystkich którzy chcą sobie żartować o powstrzymanie się. Jeżeli ktoś z was
    zna dobrze prawo bankowe, windykacyjne proszę o pomoc. Jeżeli natomiast
    widzi realną szanse uratowania całego dobytku proszę o kontakt na mój e-mail
    p...@o...pl lub na telefon Żabci 503 375 044.

  • 2. Data: 2003-02-24 22:08:59
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Lukasz" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > że owszem mogę spłacić za nich kredyt w banku ale zadłużenie w Skarbie
    > Państwa urosło do 100 000 PLN!!!!!!!!!!!!

    No dobra, ale Skarb Skarbem, a bank bankiem. Co ma jedno do drugiego?

    > wiec i tak nie można odzyskać
    > hipoteki.

    Hipoteki sie nie odzyskuje. Nie byla 'ich' i jej nie oddali, tylko zostala
    ustanowiona jako ograniczone prawo rzeczowe na nieruchomosci. Mozna ja
    najwyzej zniesc.

    > firma windykacyjna. Jest to wszystko co posiadają dziesięć lat ciężkiej
    > pracy żadnych przekrętów a państwo w ten sposób się im odpłaca.

    Jakie Panstwo? Jak na razie piszesz cos o firmie windykacyjnej i tyle. Co Ci
    znowu to biedne, kopane z prawa i lewa, dojone na wszystkie mozliwe sposoby
    Panstwo znowu zrobilo? Juz nawet im odsetki wykupilo ale nadal za malo tak?

    Jeżeli
    > stracą ten dom to ja nie chcę być Polakiem to hańba nie dla nich tylko dla
    > państwa że nie potrafi się zaopiekować swoimi obywatelami.

    Hanba sa te dyrdymaly, które Tu wypisujesz. Hanba jest to, ze tak latwo
    wyrzekasz sie swojej Ojczyzny. I zastanów sie na przyszlosc, zanim cos
    takiego zaczniesz mówic takie rzeczy publiczne. Wielu zginelo za to, abys
    dzisiaj mógl byc wlasnie Polakiem. A jesli uwazasz, ze Panstwo sluzy do
    tego, aby placic swoim obywatelom dlugi, to jestes nie tylko podly, ale i
    glupi.

    > Na koniec proszę
    > wszystkich którzy chcą sobie żartować o powstrzymanie się.

    Niestety nie ma tu z czego zartowac. Kredyty nalezy splacac - ja to musze
    robic, mój ojciec musi to robic i musza robic to takze rodzice Twojej Zabusi
    czy jak tam sie zwie.Jesli znajdziesz takie panstwo, w którym nie trzeba
    tego robic i banki poprostu rozdaja pieniadze ( cudze! ), to po tym jak tam
    niechybnie wyemigrujesz to daj mie szybko znac - przypede w te pedy.

    A na razie zycze rozsadku i odrobiny przyzwoitosci

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-24 22:38:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A na razie zycze rozsadku i odrobiny przyzwoitosci

    Qrcze, no jestem pod wrazeniem:-)) I lubie Cie coraz bardziej:-))) Jeszcze
    parę takich wypowiedzi i AnGeL (który ma się urodzić za ok 26 dni) będzie
    miał na imię Marcin:-)))

    HaNkA PoD WrAżENiEm:-))

  • 4. Data: 2003-02-24 22:46:47
    Temat: Odp: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > Hanba sa te dyrdymaly, które Tu wypisujesz.

    cala ta grupa to banda kombinatorow i malwersantow
    kazdy kombinuje jak tu sie wykrecic z placenia dlugow,
    mandatow, podatkow, odbebniania wojska etc..
    chyba nikogo juz nie gorsza takie posty jak Lukasza

    ZOMO

  • 5. Data: 2003-02-24 23:35:13
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "ZOMO" <f...@p...onet.pl> wrote in message

    > cala ta grupa to banda kombinatorow i malwersantow
    > kazdy kombinuje jak tu sie wykrecic z placenia dlugow,
    > mandatow, podatkow, odbebniania wojska etc..
    > chyba nikogo juz nie gorsza takie posty jak Lukasza

    Jak widac na szczescie jeszcze kogos gorsza.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-24 23:36:40
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> wrote in message

    > Qrcze, no jestem pod wrazeniem:-)) I lubie Cie coraz bardziej:-))) Jeszcze
    > parę takich wypowiedzi i AnGeL (który ma się urodzić za ok 26 dni) będzie
    > miał na imię Marcin:-)))

    To podrzucaj mi jakies prowokacje, bo ja tak sam z siebie nie umiem taka
    zólcia ;-)))

    I zartujesz, oczywiscie?

    Depi.

  • 7. Data: 2003-02-25 07:51:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > To podrzucaj mi jakies prowokacje,

    Nie muszę - tu wciąz wyrastają jakies kwiatki:-)))

    > I zartujesz, oczywiscie?

    Z ciąza? Nieee:-)) AnGeL ma się rodzic rada chwila:-)) Już jest obciązony
    dziedzicznie bo jak dobrze nie pójdzie ma szanse być czwartym pokoleniem
    prawników:-)) W kazdym razie inne kobietki czytają dzidziusiom brzuszkowym
    bajeczki a ja mu czytalam opasłe prawnicze tomiszcza:-)) Nadanie mu imienia
    po pyskatym prawniku moze mu tylko pomóc w ewentualnej przyszłej
    karierze:-))))))

    > Pozdrawiam

    Wzajemnie:-))

    HaNkA PoWaŻnA JaK 9 MiESiĄc:-))))) [ a do porodu ciut ponad 3 tyg ]

  • 8. Data: 2003-02-25 08:40:03
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > CIACH !

    Pięknie wszyscy to ujęli i podpisuje się pod tym wszystkim, ale tacy są
    Polacy dzielą wszystko na my i oni. Oni to za każdym razem to ci co źle
    robią lub nie po naszej myśli. Oni to np. biurwy, urzędnicy pracownicy
    telekomunikacji, administracji, ZUS-u, nawet lekarze i prawnicy,
    policjanci, wyliczać by można długo a wszyscy jesteśmy Polakami i jesteśmy
    od siebie zależni poprzez kontakty społeczne, cywilizacyjne i urzędowe.
    Zastanówmy się czy przypadkiem niekiedy nas samych nie stawiają po stronie "
    ONI " . Jesteśmy i powinniśmy być jednym społeczeństwem i nie tworzyć
    sztucznych podziałów .

    Może ktoś poza tym całym wątkiem coś więcej doradzi LUKASZOWI.
    Mi wydaje się że powinien spłacić w pierwszej kolejności całe zadłużenie w
    banku (28 000) przed przekazaniem firmie windykacyjnej bo wtedy sprawa
    bankowego kredytu zostaje zamknięta bez dodatkowych kosztów i jakby od ręki.
    Problem jest z tymi 16 tysiącami odsetek wykupionymi przez skarb państwa w
    1993 (?) i które urosły do 100 tys. Tutaj trzeba wyjaśnić o co chodzi i na
    jakich zasadach. Może da się z tym coś zrobić.
    Pozdrowienia Andrzej

  • 9. Data: 2003-02-25 09:46:40
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie muszę - tu wciąz wyrastają jakies kwiatki:-)))

    Fakt.

    > Z ciąza? Nieee:-)) AnGeL ma się rodzic rada chwila:-))

    Jeszcze nie ma imienia, ale nick sieciowy owszem... Signum temporis? :-)

    > Już jest obciązony
    > dziedzicznie bo jak dobrze nie pójdzie ma szanse być czwartym pokoleniem
    > prawników:-))

    Uuuu... To juz powazna sprawa. Ja jako drugie pokolenie powaznie odczuwam to
    pietno, co dopiero czwarte :-)

    > W kazdym razie inne kobietki czytają dzidziusiom brzuszkowym
    > bajeczki a ja mu czytalam opasłe prawnicze tomiszcza:-))

    Tylko zebys nie wychowala dzieka intelektualnie wybitnego ale pozbawionego
    EQ. Ty uwazaj - kodeksy robia z czlwoieka emocjonalne kaleke.

    > Nadanie mu imienia
    > po pyskatym prawniku moze mu tylko pomóc w ewentualnej przyszłej
    > karierze:-))))))

    Mmmmm... To o mnie? Dziekuje! ( naprawde - najlepszy komplement jaki
    slyszalem ). Wzruszylem sie nawet troche..chlip!... wreszcie ktos widzi we
    mnie pyskatego prawnika...chlip!...tyle lat staran...chlip!....az tu
    wreszcie....smaaaaark!... ;-)

    > HaNkA PoWaŻnA JaK 9 MiESiĄc:-))))) [ a do porodu ciut ponad 3 tyg ]

    To wstecznie gratuluje i zycze powodzenia i hartu ducha przy porodzie :-))))

    Pozdrawiam Was Oboje!

    --
    Depi.

  • 10. Data: 2003-02-25 12:08:40
    Od: "Lukasz" <p...@o...pl>

> [...]
    > glupi.
    > Głupi to ty jestes nie pisalem ze państwo ma płacić za kogokolwiek długi.
    Ale ma zapewnic godne życie za ciężką prace GŁUPCZE. Jeżli chcesz wiedzieć
    to dziadek Żabeczki był zasłużonym działaczem AK zginął z rąk okupanta. A
    tak w ogóle nie prosiłem nikogo o komentarz tylko o porade co zrobić w tej
    sytuacji ale widze że prawnicy za darmo rad nie udzielają.