  • 1. Data: 2003-02-24 18:41:18
    Temat: Jaki ZUS?
    Od: "Dosia" <dosia[usun]@poczta.onet.pl>

    Jestem zatrudniona na umowe o prace. Dodatkowo chce podjac dzialalnosc gosp.
    Jaka oplate bede musiala odprowadzac do ZUS-u?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Dosia

  • 2. Data: 2003-02-25 13:38:22
    Temat: Re: Jaki ZUS?
    Od: d...@p...onet.pl

    cześć, Jesli na umowie o pracę zarabiasz zbrutto 800 zł , z tytułu
    działalnosci gospodarczej jesteś zwolniona ze składejk emerytalno-rentowych.
    Płacisz tylko ubezpieczenie zdrowotne czyli kase chorych, w wysokości 8% od
    minimalnej podstawy wymiaru - za XII, I, i II br ta kwota wynosi 1257,49, czyli
    płacisz 100,60gr. W swoim zakładzie pracy powinnaś złozyć oswiadczenie, że w
    związku z prowadzona działalnością prosisz o niepotracanie ulgi podatkowej, to
    jest dosyć ważne.
    pozdrawiam Danka