  • Data: 2016-01-16 15:15:58
    Temat: Re: Cesja praw do programu komputerowego
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-16 o 08:39, Liwiusz pisze:

    > Czego rżysz tumanie?

    Czego się dziwisz, że z ciebie rżę? Nie rób z siebie pajaca, nie
    będziesz miał powodu do zdziwienia.

    > Tak, nie ma nic do powiedzenia, ponieważ prawo do programu reguluje
    > licencja i prawo,

    To się z tym prawem zapoznaj i przestań się ośmieszać.

    > a nie, to co sobie mówi customer service dystrybutora.

    Że kto? LOL :)
    A papieża też zamierzasz wmieszać w dyskusję? Skąd takie urojenia ci się
    biorą?
    Ja rozumiem, że bzdurą walnąłeś i teraz wymyślasz jakieś dziwactwa
    licząc na to, że czytający się nie zorientują, albo przynajmniej pogubią.
    Proszę, zlituj się, przestań brnąć bo robisz się żałosny.

    > Treści merytorycznej tu niestety nie widzę...

    Jak nie nie jesteś w stanie zrozumieć, to przynajmniej nie wprowadzaj w
    błąd.

    Z tobą już skończyłem pajacu, więc wytrzyj ślinę i ochłoń.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr