  • 11. Data: 2004-07-23 11:20:12
    Temat: Re: CZym to się może skończyć?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > ?
    >
    > To akurat nic nie da, bo przed sądem konieczne będzie dowiedzenie, ze
    > okoliczności owe zaszły.
    >
    > Lepsze rozwiązanie, to umowa, z której wynika, ze gość ma pilnować owego
    > domu. Jednocześnie w zamian za wynagrodzenie wynajmujący zezwala na
    > korzystanie z domu przez pilnującego. Wówczas nie trzeba go meldować, bo
    > to jego miejsce wykonywania zlecenia. Wypowiadam zlecenie no i tytuł
    > pobytu w miejscu pracy przestaje istnieć. Meldować nie trzeba, bo przecież
    > nikt pracowników nie melduje w zakładzie, choć często przebywają tam
> [...]

    Lecz nie rozwiazuje to problemu "eksmisji",
    gdy by pilnujacy sie podczas naszej nieobecnosci "zagniezdzil"

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-23 11:30:51
    Temat: Odp: Odp: CZym to się może skończyć?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    > jedyna możliwośc nie meldować i nie dać kopi umowy najmu ( brutalne ale
    > skuteczne).

    i jeszcze dać na dzień dobry gościowi po mordzie, żeby se nie myslał

    brett

  • 13. Data: 2004-07-23 12:26:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mamy takie prawo, że jeżeli lokator ma złą wolę i znajomość przepisów,
    > bardzo trudno mu cokolwiek zrobić. Obojętne na jakiej podstawie lokator
    ten
    > przebywa w lokalu.

    jedyny sposob wyniesc niechcianego lokatora pod jego nieobecnosc :) szybka
    zmiana zamkow i po klopocie

    > ( a swoją drogą to pisanie umów in blanco i potem dopisywanie dat itd .
    > podchodzi pod przeróbkę dokumentu i jest karalne )

    to najpierw trzeba udowodnic

  • 14. Data: 2004-07-23 13:43:19
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > szybka zmiana zamkow i po klopocie

    O ile wcześniej lokator nie wpadnie na ten pomysł pod pretekstem uszkodzenia
    się zamków, a potem latami będzie przekazywał właścicielowi klucze :)

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 15. Data: 2004-07-23 21:53:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Lecz nie rozwiazuje to problemu "eksmisji",
    > gdy by pilnujacy sie podczas naszej nieobecnosci "zagniezdzil"

    Przywłaszczenie rzeczy powierzonej.

  • 16. Data: 2004-07-24 13:15:51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > MAm dom na wsi i muszę go wynająć, aby mi go ludzie nie rozkradli. I
    > tu powstaje pytanie: wynajmę dom i kogoś zamelduję, to czy potem w
    > prosty sposób będę mógł się pozbyć niewygodnej osoby (np.
    > nieodpowiedzialnej) zameldowanej u mnie? BO się okaże,że będę musiał
    > mu znaleźć lokal zastępczy...

    A może jednak dobry alarm i dobre zabezpieczenia. O dziwo dobry system
    alarmowy z powiadomieniem telefonicznym to nie jest aż tak duży wydatek.
    Najtańsze tego typu urządzenia to wydatek 600-800zł, a urządzenia z
    wszelkimi atestami i certyfikatami to wydatek 1000-1400zł.
    Jakby co mogę w tym temacie pomóc, ponieważ zajmuję się tego typu
    instalacjami.
    Jeżeli jednak chciałbyś dowiedzieć się o metodach zabezpieczeń, firmach
    sprzedających takie urządzenia oraz świadczących usługi ochrony, sposobie
    przeciwdziałania włamaniom, to zapraszam na priv, ponieważ to nie są rozmowy
    na publiczne forum.

    Co prawda wynajęcie komuś domu, aby go pilnował jest świetnym pomysłem,
    choćby z tego powodu, że parę złociszy jeszcze wpadnie i będzie za co ten
    dom utrzymać, jednak w dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć odpowiednich
    i odpowiedzialnych ludzi. Wiem coś o tym, ponieważ sam mam taki problem tzn.
    dom na wsi, tyle, że w moim przypadku jest to prawie 200km od miejsca, w
    którym obecnie mieszkam. Lokatorzy, którzy mieszkali tam zniszczyli nam
    stare, stylowe meble (antyki), nie wspomnę, że palcem nawet nie kiwnęli, aby
    naprawić pękniętą dachówkę czy wyłamaną przez gówniarzy bramę lub płot,
    jednocześnie narzekając, że 200zł miesięcznie to drogo jak za czynsz i mając
    wymagania co do stanu technicznego - malowanie, remonty itp.