  • 1. Data: 2004-07-23 06:40:48
    Temat: parkowanie TIRÓW w terenie zabudowanym
    Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl>

    Czy można parkować TIRY w terenie zabudowanym, na swojej działce.Pytam bo
    sąsiad robi sobie parking pod moim oknem (u Niego w ogrodzie)kilku TIRÓW i
    jest to strasznie uciążliwe.Praktycznie okna otworzyć nie mogę, bo jak jeden
    pzryjeżdża to inny odjeżdża i ciągły hałas i smród.Gdzie ewentualnie moge
    znaleźć jakieś przepisy, które to regulują? dziękuję.

  • 2. Data: 2004-07-23 08:01:17
    Temat: Re: parkowanie TIRÓW w terenie zabudowanym
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jarek pisze:

> [...]
    > jeden pzryjeżdża to inny odjeżdża i ciągły hałas i smród.Gdzie ewentualnie
    > moge znaleźć jakieś przepisy, które to regulują? dziękuję.

    Mysle, ze to nie jest kwestia "tirow jako takich",
    tylko korzystania se swej wlasnosciw sposob ktory utrudnia korzystanie
    z nieruchomosci sasiedniej.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-23 08:55:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze to nie jest kwestia "tirow jako takich",
    > tylko korzystania se swej wlasnosciw sposob ktory utrudnia korzystanie
    > z nieruchomosci sasiedniej.

    A ja myślę, że myślisz dobrze. Z tym, że TIR-y głównie przewożą towary na
    dłuższych odległościach. Opisane przez inicjującego zjawisko jest mało
    prawdopodobne. Ileż ten sąsiad musiał by mieć tych TIR-ów, by wjeżdżały i
    wyjeżdżały przez cały czas? Można ewentualnie spróbować opisanej przez
    Ciebie drogi cywilnej, ale szanse na to, ze sąd zabroni tamtemu parkowania
    są znikome.

  • 4. Data: 2004-07-23 12:00:01
    Temat: Odp: parkowanie TIRÓW w terenie zabudowanym
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Donos do nadzoru budowlanego - może nie ma pozwolenia na budowę parkingu.

    Donos do ochrony środowiska - powinien mieć stosowne zezwolenia na
    wprowadzanie zanieczyszczeń do środowiska.

    Donos do ewidencji gruntów ( czy innego właściwego urzedu ) - być może jego
    działka ma inne przeznaczenie niż na parking, gdyby była rolnicza to by
    dostał karę.

    Itp itd znajdź sobie k książce telefonicznej adresy innych inspekcji i
    urzędów, mamy tak zbiurokratyzowane przepisy, że na pewno go na czymś złapią

    brett

  • 5. Data: 2004-07-23 12:04:41
    Od: "Krzysztof \"gravide\" B." <g...@w...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Itp itd znajdź sobie k książce telefonicznej adresy innych inspekcji i
    > urzędów, mamy tak zbiurokratyzowane przepisy, że na pewno go na czymś

    Dodam jeszcze, że tego typu zabawa z urzędami jest bronią obosieczną.
    Więc jeśli u Ciebie na posesji coś jest nie tak, to sąsiad i na Ciebie może
    donieść
    w rewanżu.

  • 6. Data: 2004-07-23 21:42:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Donos do nadzoru budowlanego - może nie ma pozwolenia na budowę parkingu.

    A jak trzyma w sadzie?

    > Donos do ochrony środowiska - powinien mieć stosowne zezwolenia na
    > wprowadzanie zanieczyszczeń do środowiska.

    Samochód sprawny raczej zanieczyszczeń nie powinien wprowadzać. Taki zatrzu
    trzeba by udowodnić.

    > Donos do ewidencji gruntów ( czy innego właściwego urzedu ) - być może
    jego
    > działka ma inne przeznaczenie niż na parking, gdyby była rolnicza to by
    > dostał karę.

    Ja mam budowalną. Samochudu trzymać nie mogę?

    I po wcieleniu Twojego planu w życie kilkanaście osób przez długie tygodnie
    będzie usiłowało sąsiadowi udowodnić, że jest żółwiem. A to, że nie jest, to
    widać na gołe oko. Ale jest liczba dziennika, więc postępowanie trzeba
    przeprowadzić. W końcu, jak się owe instytucje dogadają, to ktoś wpadnie na
    pomysł, by te wszystkie zawiadomienia potraktować jako zawiadomienia o
    przestępstwie i przysunąć twórcy z art. 234 kk.

    Pomijając fakt, ile to nas wszystkich będzie kosztowało. A nie prościej
    poprosić sąsiada, by jakąś barierę dźwiękową z jodełek posadził?