    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.ekonomiczne,pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY SEKTRÓWKI POZWALAJA NA TAKIE takie ŁAMANIE PRAWA ?
    Date: Tue, 09 Aug 2005 20:46:34 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@pc81.pszczynska.silesianet.pl

    Anna Smus napisał(a):
    > CZY POSTEPOWANIE SEKTOROWE do 400 000 EURO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO z
    uwzględnieniem iż (postepowanie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych
    /Dz.U. z 9 lutego 2004r., Nr 19, poz 177/) określa jakieś zasady co do sposobu
    wyliczenia przewidywanych szacunkowych potrzeb?.

    Droga Anno. Rozumiem Twoje Emocje, ale trudno zrozumieć co napisałaś.
    Trudno również zrozumieć gdzie leżą twoje wątpliwości.

    > a.. Czy ZAMAWIAJĄCY MA PEŁNE PRAWO rażąco zawyżyć ilości
    Zamawiający wie lepiej co mu będzie potrzebne, nawet jeżeli tobie wydaje
    się inaczej.

    > b.. ZAMAWIAJĄCY może wszystko bez konsekwecji DOSTAWCA nie ma nawet prawa
    dochodzić jakich kolwiek roszczeń z tyt. poniesionych strat w przypadku gdy
    ZAMAWIAJĄCY złamie warunki czy to SIWZ czy też UMOWY.
    Umowa określa jakie są obowiązki stron i jakie są kary za ich niedopełnienie

    > c.. Czy ZAMAWIAJĄCY ma takie " PRAWO " ?
    Jakie?
    > d.. Jak uzasadnić "PANU KIEROWNIKOWI" że to bzdura !!

    co?
    > Czy przypadkiem nie jest tak jak w przypadku POSTĘPOWAŃ na grócie Prawa Zamówień
    Publicznych ?
    > Wszystko OK. ZAMAWIAJĄCY ma te prawa nawet i 1 szt zamówić danego asortymentu -
    szacunki z sufitu
    > - MA PRAWO !
    > ale wydaje mi się że FIRMY w rezultacje pozostają nadal zwiazane UMOWĄ do czasu
    wyczerpania kwoty UMOWY lub na okres jaki określa SIWZ w zależnści co pierwsze
    nastapi . - Więc bzdurą jest twierdzenie, że ZAMAWIAJĄCY może wszystko bez
    konsekwecji PRAWNYCH i finansowych a zastrzeżenie w treści SIWZ nie zwalnia
    ZAMAWIAJĄCEGO od zasady rownego traktowania FIRM ?
    > e.. Czy REGULAMIN prawo na którym ma się opierać takie SEKTOROWE zamówienie

    nie rozumiem Twojej wypowiedzi
    To jest ograniczenie nałożone na zamawiającego

    > Jakie braki najbardziej skutkują unieważnieniem postępowania ?

    Może wszystkie a może żadne.
    Właściwie o co ci chodzi?

    MAc