    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CYFRA+ szantaż?
    Date: Wed, 18 May 2011 15:39:03 +0200

    W dniu 2011-05-18 15:26, januszek pisze:
    > Ariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nie wiem bo nie określiłeś o jakie konkretnie praktyki Ci chodzi. Za to
    > w świetle posta obok najwyraźniej nie przeczytałeś dokładnie
    > regulaminu... ;)
    >
    > j.

    Pytanie było proste, a może ni do końca- w takim układzie jeszcze raz:
    Skoro mając regularnie płacone rachunki można bez problemu odłączyć
    opcję HBO to czy zaległości w opłacie mogą uniemożliwić wyłączenie tej
    opcji?

    Płacę regularnie nie mam zaległości odłączą mi HBO bez problemu.
    NIE MAM ZAPŁACONEJ NALEŻNOŚCI nie odłączą opcji HBO do puki tej
    należności nie zapłacę.

    Dla mnie jest to szantaż - ty zapłacisz to ci odłączymy, a jak nie to
    będziemy naliczać dalej..

    Jeżeli nawet taki zapis w regulaminie jest - choć wątpię - to czy takie
    praktyki są zgodne z prawem?

    Ariusz