  • Data: 2011-05-19 06:58:09
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-19 08:42, niusy.pl pisze:

    > A ta konkretna usługa w ogóle była w promocji ???
    "Opcja", nie usługa, nazywajmy zgodnie z nomenklaturą, to będzie łatwiej
    po umowie nawigować. HBO regularnie jest "w promocji", więc podejrzewam
    że tak.

    Poniżej moja rozmowa z panem naciąg..konsultantem: ]

    Gość który mi próbował to wcisnąć poległ, jak zacząłem dopytywać czy
    "wszystkie kanały HBO" oznaczają również kanały HD. Było że "wszystkie
    to przecież oczywiste że wszystkie, ale specjalnie dla pana sprawdzę,
    sprawdziłem chyba wszystkie, chwileczkę, zapytam kolegi...... oczywiście
    wszystkie standardowe...do HD trzeba dopłacić (prawie drugie tyle).
    Poza tym "przez 3 miesiące za 12...eee..19 zł, a potem pan się
    zastanowi...eee...no jest okres minimalny, trzeba potem jeszcze miesiąc
    pełnopłatnie korzystać...eee...no tak, panu się za 3 miesiące kończy
    umowa...to chyba musi pan o ten miesiąc jeszcze ją przedłużyć na
    obecnych warunkach..oczywiście chciałbym panu pomóc ale my nie jesteśmy
    uprawnieni do zmian umowy głównej, sprzedajemy tylko opcję HBO..ale ja
    panu pomogę bo po to jestem, mam tu taki sekretny numer, ja go nie
    powinienem podawać, tylko w szczególnych sytuacjach, no ale pana
    sytuacja jest wyjątkowa, więc ja panu dam, pan tam zadzwoni po
    podpisaniu umowy na opcję i od razu panu wszystko załatwią, słowo..co
    co, wszystko jasne i podpisujemy?" ("sekretny numer okazał się jednym z
    powszechnie dostępnych numerów obsługi abonenta C+)

    --
    MZ