  • Data: 2016-05-02 11:34:38
    Temat: Re: "Burmistrz wszczyna"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 11:02:30 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > Trochę mało danych, ale mam wrażenie że podatek >od udziału w gruncie płaci się
    proporcjonalnie >do wielkości posiadanych udziałów
    Chyba żadnych konkretnych udziałów nie mamy- jest działka która ma 4
    współwłaścicieli.
    Jest tam chyba zapis współwłaścicielem jest każdy właściciel sąsiednich działek
    > i taka powinna być decyzja.
    Decyzje każdy z nas dostaje taką że wypisani są wszyscy współwłaściciele i kwota do
    zapłaty

    >Chyba że każdy z Was, sąsiadów, zgłosił do
    > opodatkowania całość działki-drogi :) Tak czy >owak, warto przyjrzeć się sprawie

    Ze dwa lata temu przy okazji wizyty w urzędzie pytałem i potwierdzili że jak każdy z
    nas płaci kwotę z decyzji to jest nadpłata.
    Nie chciało mi się ani do teraz nie chce nic wszczynać żeby kasę odzyskać. Pewnie
    każdy z nas z osobna zresztą musiał by "wszcząć"