  • Data: 2016-05-02 20:41:07
    Temat: Re: "Burmistrz wszczyna"
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2016 o 11:02, Big Jack pisze:

    > Trochę mało danych, ale mam wrażenie że podatek od udziału w gruncie
    > płaci się proporcjonalnie do wielkości posiadanych udziałów i taka
    > powinna być decyzja.

    I tu można powiedzieć masz rację i się mylisz.
    A to dlatego, że zarówno urzędy jak i np. banki maja zwyczaj wysyłania
    żądań zapłaty całej sumy do wszystkich dłużników.
    A nuż któryś zapłaci i będzie po problemie. Jak zapłacą wszyscy tym lepiej.
    Jest to nawet zdefiniowane w kodeksie pod nazwą solidarność dłużników.
    A wtedy wzajemne należności co do udziałów niech przekazują prywatnie
    między sobą.