  • Data: 2016-05-03 10:16:59
    Temat: Re: "Burmistrz wszczyna"
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-03 o 09:48, Big Jack pisze:

    > W przeciwieństwie do Ciebie, mam sprawę uregulowaną aktami notarialnymi
    > i KW. Jest co do setnej metra ustalony udział w każdej działce. Brałem
    > czynny udział w urzędzie w wyliczaniu sumy udziałów powierzchni od
    > jakiej będzie naliczony podatek i niczego innego się nie spodziewam.
    > Jestem pewny i spokojny że za nikogo nie zapłacę, a Ty powinieneś być
    > jeszcze bardziej.

    Urzędu nie interesuje udział współwłaścicieli, ich interesuje
    powierzchnia działki i jej przeznaczenie, z tego wychodzi wymiar
    opodatkowania. Potem wszyscy właściciele dostają decyzję o zapłacie
    CAŁEGO wymiaru opodatkowania, jak się z tego wywiążą i jak podzielą, to
    już nie problem urzędu.
    Jeżeli Ty wpłacisz proporcjonalnie ustalony do setnej procenta podatek
    za swój udział, a inny właściciel działki go nie wpłaci, to nadal macie
    solidarnie niedopłatę podatku. Tak to działa.