  • Data: 2016-05-03 13:22:42
    Temat: Re: "Burmistrz wszczyna"
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    6...@g...com

    > W przeciwieństwie do Ciebie, mam sprawę uregulowaną aktami notarialnymi i KW.
    > Jest co do setnej metra ustalony udział w każdej działce.

    Jeśli jest co do setnek METRA (kwadratowego), to ta działka jest
    PODZIELONA. Odpowiezialność jest wtedy rzeczywiście indywidualna.
    Jeśli zaś jest wyrażony co do setnej PROCENTU (1/10000 udziału),
    to Ty się jednak mylisz: koszta odnośnie wspólnego korzystania
    z rzeczy wspólnej są obciążone odpowiedzialnością solidarną.
    Pierwszy złapany płaci całość, może dochodzić zapłaty od
    pozostałych (z pokryciem uzasadnionych kosztów).

    Zajrzyj do KC.

    pzdr, Gotfryd