  • 11. Data: 2005-12-30 17:03:56
    Temat: Re: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > ja slyszlaem cos o odpowiedzialnosci karnej za narazenei na utrate zycia lub
    > zdrowia w tvn 24,

    A na czym by to narazenie niby mialo polegac?
    Na tym, ze pacjentowi zostanie wystawiony rachunek?
    Bo ja uwazam, ze zamkniecie trzeba czytac jako "zamkniecie" - lekarze
    dalej beda przyjmowac, ino nie "na kase" a prywatnie. Dl awielu wielu
    ludzi nic to nie zmieni, dla pozostalych - ze system ubezpieczen
    spolecznych ich wyruch*al... Nie po raz pierwszy z reszta...

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 12. Data: 2005-12-30 17:14:56
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:dp3m6q$ijh$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): jaQbek [z pracy] z adresu <j...@p...null>
    napisał(a):

    > Czy mogę wybrac sobie lekarza rodzinnego w innym kraju Unii niz
    > Polska ?

    ja najchętniej bym wybrał innego ubezpieczyciela

    barakuda

  • 13. Data: 2005-12-30 17:15:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A na czym by to narazenie niby mialo polegac?

    za nie przyjecie pacjenta ktoremu moze cos powaznego grozic

  • 14. Data: 2005-12-30 17:24:07
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3q06$gr9$1@inews.gazeta.pl...

    > za nie przyjecie pacjenta ktoremu moze cos powaznego grozic

    Trudno przyjąć kogoś w zamkniętym gabinecie. Idąc tym tokiem myślenia
    możnaby karać lakarzy w ZOZach za to, że zamykają gabinety na noc i tym
    samym narażają pacjentów. :))))

  • 15. Data: 2005-12-30 17:29:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > za nie przyjecie pacjenta ktoremu moze cos powaznego grozic

    No dobrze, przyjmuje lekarz takiego pacjenta. No i konieczna jest seria
    badań, za ktore ten lekarz ma placic. Nie ma kontaktu z NFZ i... co ? Ni
    ebedzi eplacil z wlasnej kieszeni. A pacjent nie chce z wlasnej placic..
    I co?

  • 16. Data: 2005-12-30 17:58:03
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3oaa$9sv$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    >
    > ja slyszlaem cos o odpowiedzialnosci karnej za narazenei na utrate zycia
    > lub zdrowia w tvn 24,
    > a Ty gdzie to widziales?

    na interii i onecie
    nawet jak przetarlem oczy to nie zniknelo

  • 17. Data: 2005-12-30 17:59:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp3q06$gr9$1@inews.gazeta.pl...

    > za nie przyjecie pacjenta ktoremu moze cos powaznego grozic

    A apteki powinny za darmo wydawać leki ratujące życie.
    A piekarze za darmo powinni dawać chleb.
    A tam, w ogóle wszystko niech będzie za darmo! W końcu mamy IV RP!
    Kwa!

  • 18. Data: 2005-12-30 19:36:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > badań, za ktore ten lekarz ma placic. Nie ma kontaktu z NFZ i... co ? Ni
    > ebedzi eplacil z wlasnej kieszeni. A pacjent nie chce z wlasnej placic..

    mnie nie pytaj, wazne ze takich pytan nie zada sobie 'szary lud' tylko
    zaglosuje na PIS w nablizszych wyborach :-)

    P.

  • 19. Data: 2005-12-30 19:37:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > zaglosuje na PIS w nablizszych wyborach :-)

    Wątpię. Następne wybory wygra samoobrona :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 20. Data: 2005-12-30 19:41:22
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Wątpię. Następne wybory wygra samoobrona :)

    A kolejne?