  • 1. Data: 2005-12-30 15:56:53
    Temat: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    Od: Arek <a...@e...net>

    "Ludwik Dorn zagroził, że - w razie przedłużania się konfliktu -
    nieposłuszni lekarze mogą trafić do wojska. "

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 2. Data: 2005-12-30 15:58:33
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > "Ludwik Dorn zagroził, że - w razie przedłużania się konfliktu -
    > nieposłuszni lekarze mogą trafić do wojska. "

    To raczej PRL-bis. :>

  • 3. Data: 2005-12-30 16:10:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Arek wrote:

    > "Ludwik Dorn zagroził, że - w razie przedłużania się konfliktu -
    > nieposłuszni lekarze mogą trafić do wojska. "

    Ewentualnie trafia do Szwecji, Wielkiej Brytani, Norwegii, Danii,
    Holandii jako uchodzcy polityczni a zaracem ceniona,
    wysocewyspecjalizowana kadra...

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 4. Data: 2005-12-30 16:11:06
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Ewentualnie trafia do Szwecji, Wielkiej Brytani, Norwegii, Danii,
    > Holandii jako uchodzcy polityczni a zaracem ceniona,
    > wysocewyspecjalizowana kadra...
    Czy mogę wybrac sobie lekarza rodzinnego w innym kraju Unii niz Polska ?

  • 5. Data: 2005-12-30 16:13:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Hikikomori San napisał(a):
    > Ewentualnie trafia do Szwecji, Wielkiej Brytani, Norwegii, Danii,
    > Holandii jako uchodzcy polityczni a zaracem ceniona,
    > wysocewyspecjalizowana kadra...

    Nie. Ceniona i wyspecjalizowana kadra jakoś nie ma problemu z pieniędzmi
    i kontraktami.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-12-30 16:22:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    jaQbek [z pracy] napisał(a):
    > Czy mogę wybrac sobie lekarza rodzinnego w innym kraju Unii niz Polska ?

    Zawsze istnieje opieka prywatna, gorsze jest natomiast co innego:
    płacisz co miesiąc prawie 150 zł na opiekę zdrowotną, a i tak nie możesz
    z niej skorzystać, albo jeśli masz okazję - to musisz czekać pół roku w
    kolejce. I nie możesz zrezygnować z tego "ubezpieczenia", płacić trzeba.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-12-30 16:40:20
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "jaQbek [z pracy]" wrote:

    > Czy mogę wybrac sobie lekarza rodzinnego w innym kraju Unii niz Polska ?

    Z tego co wiem, mozesz (choc nie pytaj o podstawe). Tyle - ze to juz
    twoj problem, czy i jak do niego dojedziesz. Lekarz ma "jakis zasieg"
    gdzie on dojezdza (swoj "rewir") a ci z poza to juz musza sobie radzic
    sami. Niestety - pomysl jest niefajny. No ale nic nie stoi na
    przeszkodzie, abys sie zapisal do Medicover np. (pomijajac, ze musisz za
    to placic dodatkowo)

  • 8. Data: 2005-12-30 16:41:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > Nie. Ceniona i wyspecjalizowana kadra jakoś nie ma problemu z pieniędzmi
    > i kontraktami.

    Prosze cie... Nie mowimy tiu o neurochirurgach, ale o lekarzach domowych
    - oni tez musza robic specjalizacje z ... lekarza domowego. Wiec sa
    specjalistami. Tyle, ze nie sa cenieni. PRzez roznych Dornow i inne
    kacze glowy.

  • 9. Data: 2005-12-30 16:47:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Ludwik Dorn zagroził, że - w razie przedłużania się konfliktu -
    > nieposłuszni lekarze mogą trafić do wojska. "

    ja slyszlaem cos o odpowiedzialnosci karnej za narazenei na utrate zycia lub
    zdrowia w tvn 24,
    a Ty gdzie to widziales?

  • 10. Data: 2005-12-30 16:48:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek R... napisał:
    > ja slyszlaem cos o odpowiedzialnosci karnej za narazenei na utrate zycia lub
    > zdrowia w tvn 24, a Ty gdzie to widziales?

    Na onecie.

    pozdrawiam
    Arek

    --