  • 21. Data: 2013-10-14 13:13:35
    Temat: Re: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2013, kashmiri wrote:

    > Kobieta pieniędzy nie ma, zastawiła mieszkanie, są papiery, jest jej stan
    posiadania.
    > Bratu pieniądze wpłaciła - jest dowód wpłaty na konto, jest mail, w którym brat
    przyznaje się, że wziął i nie odda.

    No i teraz najtrudniejszy punkt.
    W którym miejscu leży dowód, że brat z momencie "brania" brał POŻYCZKĘ?
    Jeśli będzie się bronił iż uważał że było to "rozliczenie spadku", to
    nawet znamiom oszustwa trudno szukać.
    No i nie wiemy jak tam było ze "spadkiem po matce", czy i tam jakiegoś
    haka nie znalazł, który mógłby mu posłużyć za usprawiedliwienie.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-10-14 13:15:19
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-14 13:07, kashmiri pisze:

    > To to wiem, z Czerniakowa jestem ;) Ale nie wchodzi w grę, zresztą nie chodzi o
    zemstę, tylko o odzyskanie pieniędzy.

    Nie, żebym podżegał, albo instruktażu udzielał, absolutnie NIE!
    Opisuję tylko pewien znany mi (oczywiście to na pewno urban legend)
    przypadek.
    Ktoś wziął butelkę PET, napełnił benzyną. Kupił dzwonek bezprzewodowy za
    kilkanaście zł. Do odbiornika podłączył tranzystor, dodatkowy drucik,
    cienki drucik oporowy, którym okręcił główkę zapałki i wszystko okleił
    taśmą. Postawił to na pustym podwórku, zadzwonił do "znajomego",
    poprosił, żeby ten wyjrzał przez okno. Nacisnął nadajnik dzwonka i
    zapytał "a jakbyś się czuł, gdybyś nad tym siedział?".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2013-10-14 13:17:07
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk>

    On Monday, 14 October 2013 11:43:52 UTC+1, Andrzej Lawa wrote:

    > Jakie 75%? Darowizna od rodziny (lub nawet rozliczenie spadku - jak
    > twierdzi).

    Podatek od dochodu z nieujawnionych źródeł 75%. Nie darowizna, bo nikt
    nie potwierdzi, żeby mu to darował.

    k.

  • 24. Data: 2013-10-14 13:24:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 13:17, kashmiri pisze:

    > Podatek od dochodu z nieujawnionych źródeł 75%. Nie darowizna, bo nikt
    > nie potwierdzi, żeby mu to darował.

    75% zostało ostatnio obalone jako niekonstytucyjne.

    Poza tym w niczym nie zmienia to faktu, że nie pomoże to w odzyskaniu
    pieniędzy.

    Ten prawnik to poczciwy człowiek, że nie obiecuje "niemożliwego".

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2013-10-14 13:25:01
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk>

    On Monday, 14 October 2013 11:52:17 UTC+1, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 14.10.2013 12:30, kashmiri pisze:

    /ciach/

    > Czy treść zawiera sumę kontrolną stworzoną przy pomocy prywatnego klucza
    > nadawcy?

    Nie wiem. Ale kopia powinna być w PRISM.

    > Istnieje. Warte dokładnie tyle samo co zeznanie bez przysięgi. Czyli
    > słowo kontra słowo.

    Dobrze wiedzieć :/

    k.

  • 26. Data: 2013-10-14 13:25:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 13:17, kashmiri pisze:
    > Podatek od dochodu z nieujawnionych źródeł 75%

    Poza tym - przecież dochód jest ujawniony - darowizna od rodziny.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2013-10-14 13:26:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2013 13:17, kashmiri pisze:

    > Podatek od dochodu z nieujawnionych źródeł 75%. Nie darowizna, bo nikt
    > nie potwierdzi, żeby mu to darował.

    Jakich nieujawnionych? Dostał od siostry. Teraz siostra zmieniła zdanie,
    a on nie odda bo uważa, że mu się należy.

    Fakt, że tak czy inaczej powinien był zgłosić - jeśli to miała być
    darowizna. I pewnie zgłosił jako darowiznę, bo z nagłego pojawienia się
    miliona na koncie nikt nie chce się tłumaczyć, a banki mają obowiązek
    zgłaszać takie przelewy.

  • 28. Data: 2013-10-14 13:27:56
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Bo wiesz znając polskie realia wcale bym się nie zdziwił jakby
    prokurator ukrecił z tej sprawy wyłudzenia i posadził kobiete a dzieci
    do Bidula.

  • 29. Data: 2013-10-14 13:28:57
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-14 13:25, Liwiusz wrote:

    > Poza tym - przecież dochód jest ujawniony - darowizna od rodziny.

    co ujawnione i na jakiej podstawie darowizna? - wszak kobieta darowizny
    nie dała i jej zaprzecza!

  • 30. Data: 2013-10-14 13:33:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 13:28, p47 pisze:

    > co ujawnione i na jakiej podstawie darowizna? - wszak kobieta darowizny
    > nie dała i jej zaprzecza!

    "Nieujawnione" oznacza "niewiadomo skąd". Tutaj wiadomo - od siostry.

    --
    Liwiusz