  • Data: 2007-10-03 21:23:30
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik pisze:
    > Którego nie odbiorą, bo się na 99% zwinęli i już nie wrócą.

    Niestety też mam takie przeczucia. Jednak stronę internetową widzę, że
    ostatnio zmienili: computer-services.radom.pl

    I komentarze na Allegro dalej pozytywne (mojego jeszcze nie ma, i całe
    szczęście): http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=6912578

    Szczerze mówiąc z samej transakcji byłem początkowo bardzo zadowolony,
    ze sprzedawcą był naprawdę dobry kontakt i wszystko udało się załatwić
    bez problemów. Nie spodziewałbym się wówczas takich "cyrków", ale cóż,
    ciężko to przewidzieć.

    --
    _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl