  • Data: 2007-10-05 09:09:34
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 20:09:44 +0200, Jotte napisał(a):

    > Dla mnie istotne jest zaplecze sprzedającego, szczególnie przy zakupie
    > droższego towaru. Monitor to jest sztuka, dwa egzemplarze tej samej marki
    > typu moga różnić się znacząco, ty możesz to sobie łatwo sprawdzić w sklepie
    > z telewizorami.

    W moim mieście to jakoś mało jest takich sprzedawców z zapleczem. Ostatnio
    jak kupowałem PDA to wszyscy mówili "będzie jak sprowadzimy". A jechać
    do innego miasta po takie drobiazgi to mi się nie chce. Serwis i tak jest
    jeden w kraju więc tak czy inaczej jak coś padnie to będę czekał. Kompa
    też kupiłem bez obejrzenia bo to tylko komp i nie interesując
    się długością gwarancji - jak się skończy i coś padnie to i tak kupię
    nowszy model. W niską cenę wliczyłem to że trwałość też będzie krótka
    i za jakiś zamiast naprawy czeka mnie wymiana. Kiedyś byłem bardziej
    grymaśny - teraz technika tak zeszła na psy że myślenie "na lata" traci
    sens.

    Pozdrawiam,
    Henry