  • Data: 2007-10-03 22:03:30
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fe0up8$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl PSYLO

    > Niestety znajduje się ona daleko od mojego miejsca zamieszkania, więc
    > wycieczka tam raczej odpada.
    > Co mogę zrobić w tej sytuacji? Proszę Was o wszelkie wskazówki.
    Proszę bardzo - możesz w tej sytuacji skorzystać z odebranej lekcji i nabrać
    rozumu, a utraconą kwotę przeksięgować na pozycję: inwestycja w rozsądek.
    Ile zaoszczędziłeś na zakupieniu monitora od krzaka/oszusta z Allegro?
    Opłaciło się ryzyko?
    Następnym razem po poważniejszy zakup udaj sie do dobrego sklepu
    posiadającego przyzwoite zaplecze serwisowe.
    Albo ryzykuj dalej - tylko w razie czego nie jęcz.
    Tak to wygląda.

    --
    Jotte