eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego › Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
  • Data: 2007-10-04 13:01:04
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 13:35:48 +0200, Jotte napisał(a):

    > Moim zdaniem na odległość można kupić bilet lotniczy, płytę CD/DVD itp.
    > Ale są towary, które należałoby obejrzeć i wypróbować przed zakupem (czy
    > kupiłbyś w internecie np. garnitur?). Osobiście sposób zakupu towaru
    > uzależniam od jego rodzaju (zdarza mi się dokonywać zakupów zdalnie).

    Nie pieprz głupot - monitory psują się bez względu na to gdzie
    i za ile są kupione, a cena jest wynikiem wielu czynników a nie
    tylko "pewności sprzedawcy". Forma sprzedaży nie ma tu znaczenia
    bo tak samo możesz kupić nie działającą płytę CD czy też monitor,
    więc nie ma lepszych i gorszych sposobów zakupu. Nawet zakup zdalny
    jest lepszy bo zdaje się że masz 10 dni na wycofanie się.

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1