  • Data: 2007-10-04 18:09:44
    Temat: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:16ygsah9pfe12$.hycbq1p8zl8p$.dlg@40tude.net Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Nie pieprz głupot - monitory psują się bez względu na to gdzie
    > i za ile są kupione, a cena jest wynikiem wielu czynników a nie
    > tylko "pewności sprzedawcy". Forma sprzedaży nie ma tu znaczenia
    > bo tak samo możesz kupić nie działającą płytę CD czy też monitor,
    > więc nie ma lepszych i gorszych sposobów zakupu. Nawet zakup zdalny
    > jest lepszy bo zdaje się że masz 10 dni na wycofanie się.
    Pieprz co chcesz - twoje prawo.
    Dla mnie istotne jest zaplecze sprzedającego, szczególnie przy zakupie
    droższego towaru. Monitor to jest sztuka, dwa egzemplarze tej samej marki
    typu moga różnić się znacząco, ty możesz to sobie łatwo sprawdzić w sklepie
    z telewizorami.
    Interesuje mnie łatwość reklamacji, dostępność serwisu (najlepiej firmowego
    na miejscu (terminy), niekiedy gwarancja door-to-door, możliwość wykupienia
    przedłużonego okresu gwarancji. W niektórych przypadkach można dogadać się
    na sprzęt zastępczy na czas naprawy (np. mój szwagier na czas naprawy
    zasilacza do notebooka dostał inny).
    Mnie nie stać na to żebym kupił coś i potem uganiał się za jakimś
    kanciarzem.

    --
    Jotte