  • 21. Data: 2003-11-18 11:24:36
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Bogusław Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:bpcv23$8vl$3@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > To co pisalem to wlasnie na podstawie opinii kobiety, ktora kierowala
    > pojazdem WSPANIALE...

    Kobieta i wspaniale kierowanie autem???? Toz to dopiero bzdura;)))))

    Pozdr
    Lesze

  • 22. Data: 2003-11-18 11:25:07
    Temat: Re: A czy kobieta może jeździć samochodem topless?
    Od: Arek <a...@e...net>

    g...@p...onet.pl rzecze:
    > Wiem, że się nie burzy, ja się też nie burzę :-)) (chyba że stare spasione
    > zazdrosne baby), ale czy to jest zgodne z prawem?

    Co nie jest zakazane jest dozwolone.
    W Polsce obowiązuje równouprawnienie, jeśli faceci mogą chodzić z gołym torsem
    to kobiety też.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 23. Data: 2003-11-18 11:46:11
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Kobieta i wspaniale kierowanie autem???? Toz to dopiero bzdura;)))))

    no tak - znowu troll troluje
    ale spoko - mozna czasem sie z takich posmiac:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 24. Data: 2003-11-18 12:16:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > no tak - znowu troll troluje
    > ale spoko - mozna czasem sie z takich posmiac:-)

    W polskim usenecie określenie "troll" staje się pomału określeniem
    pozytywnym.
    1.trollem jest każdy kto ma inne zdanie i którego to zdania broni
    2.trollem jest każdy mądrzejszy ode mnie i którego wypowiedzi z powodu
    różnic intelektualnych nie rozumiem.

    Ale gdybym Cię wnerwiał to w swoim outlooku wybierasz "wiadomość" a później
    klikasz "zablokuj nadawcę" i...po bólu.

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2003-11-18 12:27:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-18 13:16, Leszek wrote:
    > Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > 1.trollem jest każdy kto ma inne zdanie i którego to zdania broni
    (...)

    No to obroń swoje zdanie. Ja żdu atwieta, mnie eto intieresno.

    Pzdr: Catbert

    P.S. Sorry za karmienie, ale mam miękkie serce.

  • 26. Data: 2003-11-18 12:31:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to obroń swoje zdanie. Ja żdu atwieta, mnie eto intieresno.

    > P.S. Sorry za karmienie, ale mam miękkie serce.

    Jak już tak cierpliwie czekasz bo Cię to interesuje to nakarmię Cię ;)

    TO BYŁ ŻART.
    Odkrywcze prawda?
    Dodam jeszcze że poczucie humoru jest cechą ludzi inteligentnych( nie ja to
    wymyśliłem).

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 27. Data: 2003-11-18 12:37:38
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-18 13:31, Leszek wrote:
> [...]

    > Odkrywcze prawda?
    > Dodam jeszcze że poczucie humoru jest cechą ludzi inteligentnych( nie ja to

    Uch, odetchnąłęm. Myślałem, że to prawda i chciałem zabrać żonie samochód.
    BTW - kto to są "inteligentni" - czy to niedobrze, że nim nie jestem?
    Czy powinienem to leczyć?

    Droga "Filipinko" pomóż, bo nie wiem, co mam zrobić.

    Pzdr; Catbert

  • 28. Data: 2003-11-18 12:37:39
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > TO BYŁ ŻART.
    > Odkrywcze prawda?
    > Dodam jeszcze że poczucie humoru jest cechą ludzi inteligentnych( nie ja
    > wymyśliłem).

    zart ma to do siebie ze sie starzeje - chyba ze jest dobry, a ten byl raczej
    kiepski stary nieswiezy i smierdzacy staroscia i nie tylko

    wiec jesli sie chce wykazywac "yntelygencyja" w postaci glupich zartow - to
    chyba nie tedy droga

  • 29. Data: 2003-11-18 12:40:46
    Temat: Odp: Boso w samochodzie
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    sam jestes k....a bzdura
    przemądrzały leszku znam kilka kobiet które prowadzą doskonale.
    zresztą jak kiedys zrobisz prawo jazdy to zobaczysz to nie takie trudne jak
    ci się teraz wydaje.
    a co do prowadzenia na obcasach....nie widzę przeszkód najlepiej się
    prowadzi w ulubionym obuwiu. może byc i takie.

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bpcvhc$8kn$...@t...icpnet.pl...

  • 30. Data: 2003-11-18 12:49:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > sam jestes k....a bzdura

    A ty chamski, znerwicowany i zakompleksiony dupek.
    O poczuciu humoru jako oznace ludzi inteligentnych już pisałem.

    Leszek