    From: "Fryzjer" <f...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bony nie przysługują pracownikowi na zwolnieniu lekarskim.
    Date: Wed, 7 Apr 2004 18:23:13 +0200

    [edymon] wrote:
    > To niech zasponsoruje szczepienie przeciw grypie. Tak robi pracodawca
    > mojego meza, szczepienie jest obowiazkowe. I wtedy zwolnien nie ma.

    W zakładzie o którym mowa też były szczepienia przeciw grypie, ale niestety
    niewiele to pomogło. Ludzie chorowali, ale na zwolnienie szli tylko
    najodważniejsi. Tak jak zawsze.
    Tyle tylko, że nadal nie mam odpowiedzi, co zrobic...

    --
    :::Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/2zmh7 :Wrocław:::
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo