  • Data: 2004-04-07 22:23:22
    Temat: Re: Bony nie przysługują pracownikowi na zwolnieniu lekarskim.
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Feanor" napisał
    > Gdyby mi pracownik wywinął taki numer to starałbym się go jak
    > najszybciej pozbyć.
    [..]
    > Niestety taki mamy kraj ze u nas pracownik ma większe prawa od
    > szefa/pracodawcy:((

    Typowy polski pracodawca... Wycisnac ile sie da z pracownika i jak
    najmniej za to zaplacic... I potem sie dziwi, ze pracownik nie chce go
    szanowac...
    Niestety, taki mamy kraj, ze jesli nawet pracownik ma wieksze prawa niz
    pracodawca, to i tak z nich nie korzysta, bo gdyby sprobowal zawalczyc o
    cos, co mu ewidentnie nalezy, to moglby szybko stracic prace. A o prace
    trudno, ciezkie czasy i pracownicy pomimo braku szacunku ze strony
    pracodawcow jednak trzymaja sie roboty...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."