  • Data: 2004-04-07 16:31:40
    Temat: Re: Bony nie przysługują pracownikowi na zwolnieniu lekarskim.
    Od: "Fryzjer" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iwa wrote:

    > nie sądzę aby fakt, ze pracodawca zobaczy odpowiedni przepis prawa
    > zmienił jego postępowanie a wręcz przeciwnie-może się później mścić.
    > Nie wszyscy pracodawcy lubią jak pracownik jest mądrzejszy(-:

    Na tej pracy mi nie zalezy. Wiem, ze juz w tej firmie nie bede pracowal.

    > Jak to nie będzie sensu? Gorna granica odszkodowania za dyskryminację
    > (która w tym przypadku jest oczywista) nie jest w kodeksie pracy
    > określona. Także mógłbyś na tym sporo zyskać.(-: Jednak, jeśli zależy
    > Ci na pracy, to już inna sprawa...

    Jesli znajde adwokata, ktory sie tego podejmie w zamian za prowizje z
    odszkodowania, to chetnie bym powalczyl (wlasciwie adwokat w moim imieniu).
    Jednak nie sadze, zeby ktos sie za to zabral :)

    --
    :::Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/2zmh7 :Wrocław:::
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo