  • Data: 2004-04-07 19:01:50
    Temat: Re: Bony nie przysługują pracownikowi na zwolnieniu lekarskim.
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mało mnie obchodzi ochota pracodawcy.
    > są pewne normy, których obie strony powinny przestrzegać.

    Toć przestrzega ,ale chorowity pracownik nie powinien się wtedy dziwić jak
    będzie jedną z pierwszych osób która otrzyma zwolnienie , albo(to
    łagodniejsza wersja) nie otrzyma premii

    W Polsce głównie mnie drazni czesty fakt nie wypłacana prez pracodawców
    pensji wogóle.Uwazam ze takiemu Sądy Pracy powinny dowalac obligatolryjnie
    do zapłaty x3 ilość zaległych pensji na rzecz pracownika wtedy może by
    pomyślał zanim zechce kogoś następny raz okraść. W naszym chorym państwie
    pracownik może co najwyżej wywalczyć zaległość + ustawowe odsetki :((.
    Nigdy w zyciu by mi do głowy nie przyszło aby nie zapłacić komuś za wykonaną
    pracę.

    Pozdr.