  • 1. Data: 2003-05-16 08:58:14
    Temat: Blokowanie kol bezprawne ?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    Skoro nie podstaw prawnych do zakladania blokady, to dziwi mnie fakt:
    [cytat z gazety] "rzecznik strazy miejskiej Tomasz Zieminski [...]
    zapewnia, że straz dalej bedzie zakładac blokady gapowiczom"
    Przegrali proces i dalej sie odgrazaja ?

    Kamil

  • 2. Data: 2003-05-16 09:36:20
    Temat: Re: Blokowanie kol bezprawne ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    M...@o...pl (KaMil) napisał:

    >Przegrali proces i dalej sie odgrazaja ?
    1. Przegrali proces nie o zakładanie blokady (nie słyszałem [narazie],
    by ktoś im go wytoczył), ale o ukaranie kierowcy za niezastosowanie
    się do znaku drogowego
    2. Mogą się odgrażać, bo...
    3. Za błędne decyzje i tak my, podatnicy płacimy (ich pensje i koszty
    procesu/ów)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2003-05-16 11:35:15
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    KaMil wrote:
> [...]
    > zapewnia, że straz dalej bedzie zakładac blokady gapowiczom"
    > Przegrali proces i dalej sie odgrazaja ?

    A na pewno przegrali?
    Zresztą wyrok dotyczy konkretnej sprawy i nie jest powiedziane że inny
    sąd orzeknie tak samo.
    Akurat to argumentacja powołująca się na brak naruszenia znaku jest moim
    zdaniem zupełnie nietrafiona, co innego gdyby sądy powołały się na
    niekonstytucyjność przepisów nakładających obowiązek zapłaty, mimo
    odroczenia wejścia w życie wyroku - bo nie do końca jest jasne jaki ma
    to skutek.

    KG