    From: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie kol bezprawne ?
    Date: Fri, 16 May 2003 13:35:15 +0200

    KaMil wrote:
    > Skoro nie podstaw prawnych do zakladania blokady, to dziwi mnie fakt:
    > [cytat z gazety] "rzecznik strazy miejskiej Tomasz Zieminski [...]
    > zapewnia, że straz dalej bedzie zakładac blokady gapowiczom"
    > Przegrali proces i dalej sie odgrazaja ?

    A na pewno przegrali?
    Zresztą wyrok dotyczy konkretnej sprawy i nie jest powiedziane że inny
    sąd orzeknie tak samo.
    Akurat to argumentacja powołująca się na brak naruszenia znaku jest moim
    zdaniem zupełnie nietrafiona, co innego gdyby sądy powołały się na
    niekonstytucyjność przepisów nakładających obowiązek zapłaty, mimo
    odroczenia wejścia w życie wyroku - bo nie do końca jest jasne jaki ma
    to skutek.

    KG